Gå til innhold

Noen som har født på arbeidsstedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som jobber på føden/barsel eller i nær tilknytning og valgte å føde på arbeidsstedet?

Hvordan opplevdes det?

Er en fødsel for privat til at en vil møte kolleger? Eller er det trygt å ha kjente rundt seg?

Anonym poster: c13d133aac2d381818e57f135c0bad27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått begge mine barn på sykehuset jeg jobber på! Følte det var trygt og godt siden jeg "stolte" på fødeavdelingen, hehe!

Jobbet ikke på føde/barsel, men barneavdelingen. Da det ble akutt ks med førstemann var jeg plutselig på operasjonsavd med mange kjente fjes, syns det fikk ganske greit! Litt rart å bli katetrisert av en sykepleier jeg ser på jobb eller, men jeg legger ikke så mye i slikt. Det er som det er, barnet kom ut friskt og raskt:-)

Skrevet

Jeg skulle føde på sykehuset jeg jobber på, men det var desverre fult og jeg ble sendt på et annet sykehus. Flere jeg jobber med har født på arbeidsplassen og er fornøyde med det. Jobber på kvinneklinikken og hadde ikke brydd meg så mye hvis det hadde kommet en bekjent jordmor til meg under fødsel, hadde vel heller følt en ekstra trygghet:)

Anonym poster: 58d883ce69ee1471d7a16034db48f704

Skrevet

Jeg har ikke, men min tante har født sine to på føde-/ barselavdelingen hun har jobbet på i mange år. Hun sier det bare var koselig!

Jeg sa jeg synes det virka kleint å føde, med alt det innebærer av blod, klin og hyling, foran ens egne kollegaer. Hun sa at "blod, klin og hyling" jobbet de med daglig, og hun så ikke problemet. Hun har også tatt imot kollegaers barn:-)

Anonym poster: edc714543c410b38cd2b7454df66c8b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...