Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Kastet det med resten av ullvasken uten å tenke over det, og selvsagt ble ikke oppkastet vasket bort. Tenkte å skrubbe skikkelig, men så begynte jeg å tenke på bakteriene. Burde jeg bare kaste det for å unngå smitte, eller er skaden allerede skjedd siden det ble vasket med andre ullklær? Anonym poster: cdc5481a7c4380caa059cef243215e43
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Er ofte mer virus enn bakterier i oppkast. Jeg hadde lagt det ute over natten dersom du bor på en plass med minusgrader, men personlig hadde jeg nok bare vasket det og brukt det. Anonym poster: 1cffba62e1c0cc06ad5a4b7ad38ccf11
Spiffie Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Jeg hadde skyllet alt igjen og så kjørt en ullvask til på hele greia tror jeg. Vil du være sikker kan du jo koke det (bare ha det i kaldt vann, kok opp og la avkjøles i vannet - men ikke rør i det for da toves det).
Gjest Hercule Poirot Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Er du usikker, så kan du jo bare legge det i fryseboksen en dag eller to. Hvis det er flekker, så gnir du inn flekkene med gallesåpe, venter litt og vasker på vanlig ullvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå