Gå til innhold

Hva skal dere på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir hjemme, får besøk av et vennepar uten barn, så det blir 3 unger og 4 voksne hos oss. Vi spiser kalkun med fløtepoteter, grønnsaker og soppstuing. Gleder meg sånn til maten:) Litt rødt i glasset og en flaske champagne til midnatt, så blir det bra:)

Vi tenker over hvem vi drikker med, så det blir meget moderat inntak..

Anonym poster: 86ed55ad79a6ae770c66d750b028033b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi blir hjemme alene med vesla på hennes første nyttårsaften. Hun vil mest sannsynlig (og fårhåpentligvis) sove gjennom hele greia. Det har vært så mye rar døgnrytme i jula, så vi prøver å få tilbake normale sovetider, og det fungerer ikke når vi er borte. Har en alt for sosial liten jente, som helst ikke vil sove når noe spennende foregår:)

Skrevet

Vi skal til venner, blir åtte voksne og fem barn. Blir stas med god mat:)

Skrevet

Vi skal ha naboer på kalkunmiddag, vi blir 4 voksne og 3 barn. Etterpå blir det kaffe hos naboene. Vi legger barna der og spiller spill eller noe til klokka 24:00. Da må vi vel ut en tur og se på rakettene.

Forhåpentligvis sover barna gjennom. De siste årene, etter at vi fikk barn, har nyttårsaften vært ganske amputert (bare oss, omgangssyke, you name it), så vi gleder oss til å feire med gode naboer :)

Skrevet

Skulle ha invitert svigers og resten av familien, men de har fått omgangs syken. Så da blir det god middag med godt drikke etter at lille gutt har lagt seg:)

Skrevet

Jeg skal ha mine fantastiske svigerforeldre på middag, Så kommer kanskje noen svogere og svigerinner litt senere, men det er ikke helt avklart ennå. Koselig blir det samme som :)

Skrevet

Jeg skal kanskje vekke ungen slik vi får nyte fyrverkeriet klokka 12 - fordi vi har en helt fantastisk utsikt, så regner jeg med det blir et nydelig syn. Håper at den stive kulingen de har meldt ikke kommer til festen.

Så ellers blir det hjemme alenefest -kanskje et glass med rødt om jeg orker. Drakk så mye 2. juledag at det henger i ennå.

Skrevet

Spiser middag hos min far, men går hjem å legger ungene til vetig tid. Går kanskje på fest når de er lagt, om jeg orker. 5 voksne og 2 barn

Anonym poster: eacad99363e46adb9b77642ab3cc1ffb

Skrevet

Vi skal være sammen med et vennpar. Vi blir da 4 voksne og 4 unger. Det blir kalkun, poteter, fløtesaus og waldorfsalat til hovedrett og hjemmelaget sjokoladefromasj til dessert. Vin til maten og en flaske champagne når ungene er i seng.

Anonym poster: 84679fe012a863d47bc00cca4bca301e

Skrevet

Skal til svigers. 6 voksne og 5 små. Blir koselig!

Skrevet

Skal være hjemme sammen med mann og 7 åring. Eldste på 17 skal på fest.

Skjønner at vi har tatt i litt på matfronten når vi har en kalkun på 4,5 kg til oss to voksne. 7 åringen spiser ikke middagsmat. Trenger ikke å tenke så mye på hva vi skal spise til middag 1. nyttårsdag i allefall.

Skrevet

Her skal jeg være hjemme med mannen og minsten(storebror er borte på besøk hos besteforeldre) også kommer broren til sambo med kjæreste og baby:) så blir en rolig kveld med kalkunmiddag og sjokoladefondant med is til dessert og noe godt i glasset:)

Skrevet

Vi skal være sammen med våre fantastiske vennepar og barna våre.

10 voksne og 9 barn.

Vi har fast meny hvert år og alle bidrar. Vi er hos dem som har yngst barn.

Anonym poster: 9b4e9635046c29d2504e2734be0d36c9

Skrevet

Skal til ei venninne som har barn på samme alder som lillegull. Skal sove over der. 2 andre venninner med barn kommer også. Blir kjempekoselig! Kalkun med tilbehør og litt sprudlende drikke etter at kidza er i seng :)

Skrevet

Her blir vi en vennegjeng + ungene våre. Skal lage kalkunmiddag for første gang,så det blir spennende. Har alltid feirt nyttår med svigers/mine foreldre. Så dette er nytt for oss :) Blir spleisemat, så god kalkun med alt tilbehør og kake til dessert.

Blir litt raketter og kos med de minste. Etter de er lagt, blir det spillekveld og litt godt i glasset på oss voksne :)

Anonym poster: 6b87bb182f863f230ec7e881c9112edb

Skrevet

Jeg og mine barn skal være hjemme. Kanskje jeg får besøk av noen, kanskje ikke. Belager meg på at ingen gidder å henge edru med en som har tre små barn på nyttårsaften :P

Anonym poster: c3405d031257c964bd1b416fcf8bf3f2

Skrevet

Har innvitert oss selv til foreldrene mine så skal spise middag der.

Også har jeg ett lite håp om at de vil passe småen etter han er lagt seg så jeg kan få en liten tur på byn.

Skrevet

Jeg og min kjære skal være hjemme, mens lillegutt ligger nede og sover :) blir pinnekjøtt, dessert, og en serie vi har blitt hekta på tenker jeg ;)

Skrevet

Gjester :) Stille og rolig kveld med filmer, god mat og stjerneskudd.

Anonym poster: 2d73d9c0b8ed2285c2aeb695516b8864

Skrevet

Får gode venner på besøk, og vi blir 8 voksne og 13(!) barn.

De fleste barna er små så de får tidlig middag før de skal legges rundt omkring i alle rom. Så blir det pinnekjøtt og champagne til de voksne ut i de små timer.

Gøy for barna og gøy for oss voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...