LanzaroteJenta Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Min kjære sønn elsker å kaste ting. Han har kastet ball siden før han kunne stå oppreist, og kunne ta imot før han fylte året. Vel... Vi har begynt å holde terrassedøren stengt fordi hans nye hobby er å kaste alt mulig over gjerdet og opp i bassenget. Det samme gjelder også for badekaret, søplekasser og do. Her om dagen hadde han akurat våknet og laptopen og telefonen lå fortsatt på bordet. Jeg rydder vanligvis vekk alt som ikke skal "kastes". Terrassedøren stod åpen. Jeg gikk på do, og i det jeg satte meg ned får jeg et indre bilde av at han hiver telefonen i poolen, så jeg løper da med buksene på knærne(jepp!) og skynder meg for å lukke døren. I det jeg kommer tilbake til badet hører jeg bare et stort: "Plopp!" Da lå altså min deilige og (nesten) uunnværlige telefon og duppet i doskåla. Dette er nå 4 dager siden og jeg har prøvd å tørke den med hårføner, lagt den i ris og nå ligger den ute i lett sol/bris. Den kan slåes på, men man kan ikke "åpne" den. Det har sikkert kommet vann under skjermen, og da er det vel gjort. Mye mulig det blir ny telefon på meg i Januar i år igjen... Ikke akkurat det jeg hadde tenkt å bruke penger på nå men.. Hei og hopp! Godt nytt år! Endret 30. desember 2012 av LanzaroteNisseJenta
min<3 Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Ikke håndball, men basketball ;-) han blir sikkert god :-)
Gjest Heartbroken Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Jeg vil også ha en pool, sol og mild bris! Beklager, men resten av innlegget gikk meg egentlig hus forbi, jeg fikk noen fantastiske indre bilder av et sted hvor is og slaps ikke finnes....
Gjest peacock Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Hihi, i situasjonens alvor kunne jeg likevel ikke annet enn å more meg litt. Her kastes ting hardt i gulvet Ja, sol og vind hadde vært noe! Nå blir dagene heldigvis lengre og lengre i nesten hele seks måneder fremover
Iiiiik Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Jeg ler jeg også! Kanskje ikke gøy for deg, men nokså morsomt på avstand. Hadde omtrent samme opplevelse da min yngste gjemte min telefon. "Mamma fon borte!" sa hun med et strålende smil og hadde det veldig gøy mens jeg lette. Smilte bleknet da hun til slutt måtte vise meg hvor den hadde gjemt seg og skjønte at jeg ikke syntes det var gøy. Dette var imidlertid før smarttelefonenes tid, så den lot seg tørke og virket etterpå. Ble kun våt av vann da, tror det spiller en viss rolle...
Frufluffy Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Ha ha, fantastisk historie! Du får spare på den til konfen Ikke så gøy med våt telefon, du får glede deg over ny når det først gikk så galt
Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Hmm.. Kanskje jeg også må flytte til Lanzarote? Det høres ut som stedet for meg - minus basketballdunking i do, riktignok, men det er vel ikke geografisk betinget God bedring til mobilen, eller evt grattis med en ny!
Frufluffy Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Hvor på Lanzarote bor du? Har mange gode minner fra den øya
Gjest Julemusa83 Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Misunelig på sol og varme, men skjønner din frustrasjon. Her holdes do dørenaltid lukket når vekser de egentlig ut av kasteting i do fasen?
LanzaroteJenta Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2012 Hvor på Lanzarote bor du? Har mange gode minner fra den øya Jeg bor i Playa Blanca. Jeg er veldig glad i øya, men jeg tror det er et av de "enten/ eller-stedene". Mange synes det blir for mye lavastein og litt lite gress og trær. Perfekt for meg, ihvertfall.
Frufluffy Skrevet 31. desember 2012 #11 Skrevet 31. desember 2012 Ja, jeg tror du har rett i det med elsk/hat forholdet. Kombinasjonen av idyllisk bebyggelse og gode minner gjør nok at øya har festet seg i mitt hjerte. Jeg har vært der på behandlingsreiser og da vært 3 uker av gangen så man rekker jo å oppleve litt. Behandlingsreisene ble flyttet til Grand Canaria, et sted som har mye mer å by på enn Puerto Rico, men vil aldri få samme plass i hjerte hos meg.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 31. desember 2012 #12 Skrevet 31. desember 2012 He he, kan ikke annet enn å le Høres veldig kjent ut, minus basseng, sol og lett bris da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå