Gå til innhold

er dette normalt av en mann å si ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil slanke meg noen kilo etter fødselen for noen mnder siden, så sa eg på tull at eg kunne begynde å røyke igjenn fordi de er slankende.. da sier mannen: "er du så dom skal eg fan steike meg slå deg so hardt i haude at du glømme ka du heite" så spurte eg: er de din kropp? ja du skal gjere som eg seie du.... ogso tar han tak i låret mitt og kniper til så eg må si jaaaa....

men eg veit seriøst ikke om han er seriøs eller om han berre tøffa seg litt...

vi har vert ilag i 3 år har de veldig bra sammen. men han er litt dominerende.. når vi har sex foreksempel.. når han e ferdig ja då e sexen ferdig og :( og han kan si nei når eg vil ha sex, men eg kan ikke si nei.. då lurer han seg til sex med meg alikavel..

Anonym poster: 52b0cb9830dcad36986e294909fb673a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere høres merkelige ut begge to...

Anonym poster: 12a8516c747026a06aeece5307c2e377

Skrevet

Nei det er ikke normalt eller greit, høres ut som en som driver med å skal bryte deg ned, og det er mulig (selvsagt ikke sikkert) at det med tiden blir verre og verre.

Anonym poster: db4e3de6db62b641f16494eff84ff0c5

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ta det opp med han, om du ikke liker svarene, så er det vel bedre for deg å komme deg unna han, før han eventuelt finner på å slå deg, og slå deg enda mer...

Noen menn viserseg å være en annen enn man tror.. Kjenner ei som var sammen med en som minner om det du skriver her, de var sammen i 4 år, så "gikk hun for langt" (hun prøvde å ta egene valg) og han slo henne stygt over ansiktet og moste henne ned i glassbordet.

Nå sier jeg ikke at samboeren din er samme ulla, men jeg håper du er litt obs på det, så du kommer deg unna før det eventuelt går for langt..

Skrevet

Det er ikke normalt. Men jeg hadde også freaket ut hvis min ammende samboer sa at hun skulle begynne å røyke for å slanke seg, snakk om å være blåst og overfladisk. Vold er aldri greit, så dere må finne ut av det, han må få hjelp slik at det ikke skjer igjen. Men enig med at han reagerte på at du skulle begynne å røyke. Fysj.

Anonym poster: d19875d26c2038371f136c7d23e4b981

Skrevet

Det er ikke normalt. Men jeg hadde også freaket ut hvis min ammende samboer sa at hun skulle begynne å røyke for å slanke seg, snakk om å være blåst og overfladisk. Vold er aldri greit, så dere må finne ut av det, han må få hjelp slik at det ikke skjer igjen. Men enig med at han reagerte på at du skulle begynne å røyke. Fysj.

Anonym poster: d19875d26c2038371f136c7d23e4b981

Hvor skriver HI at hun ammer??????? Jeg kan ikke se et eneste sted at hun sier hun ammer, eller at det er pga at hun ammer at han blir sint over det med røyken,,,

Anonym poster: 7b105d130c5aef46bccd6ea0bd235173

Skrevet

Hørtes digg ut, send han gjerne videre til meg ;)

Anonym poster: d6938a56da5cb14782047067e3ce5d49

Skrevet

Høres ikke helt normalt ut nei...Han er dominerende du virker som en slave.......:(

Anonym poster: f3a9f3c2ebd52873c630d6dec7ed856d

Skrevet

Reagerer ikke så mye på det med røyken som kan være en "godslig" måte å vise at han bryr seg om deg på.

MEN det med sexen reagerer jeg veeeldig på og synes det er laaaangt fra greit at han tusker til seg sex selv om du i utgangapunktet har sagt nei. Vet ikke helt alvorlighetsgraden i dette om det er regelrett overgrep eller grenser opp til det. Er du tydelig nok når du sier nei da? Eller er det "Nei. Ok da..."?

Uansett burde han respektere deg og dine behov!

Skrevet

Jeg reagerer mer på at han driter i deg i senga og ikke lar deg bestemme over din egen kropp enn akkurat det med røyken.

Skrevet

Det med sexen hørtes ut som min eks... :( Angrer som en hund at jeg ikke løp fra han på et tidligere tidspunkt og aldri så meg tilbake... Ikke normal oppførsel nei...

Anonym poster: 84e89a8bcd5f216162fb18f73b8b8809

Skrevet

Kanskje normalt av en idiot?

Men ikke normalt av en normal mann.

Anonym poster: e1719a9f62d3e7609a85c9220c297556

Skrevet

Har det blitt en trend med slike tråder her inne eller? Tror du troller hi. Ellers er dere rimelig merkelige begge to. Herregud, skaff hjelp. Eller finn på noe annet å trolle om.

Anonym poster: 4a5805f8f803a246a8fb352af9768b17

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns verken det er normalt å true med vold eller å snike seg til sex når du ikke har lyst. Dette er ikke en mann man bør bli uvenner med, forteller innlegget meg, for han kunne bli farlig. Han er i alle fall i stand til å tyrannisere deg.

Skrevet

Ikke noe av dette høres greit ut. Er dette en mann du vil dele livet med?

Anonym poster: 95145edb32ac7c92f8430b5509e2b4f5

Skrevet

for de første så ammer eg ikke.. og de var ment som en spøk at eg skulle begynde å røyke ijenn ( då eg røyte før eg blei gravid var eg tynn)

han er innerst inne en grei og omteksom mann... eg elsker han meget høgt :) men av og til snur han om og blir litt skummel, men kan med handa på hjerte si at eg tror ikke han kommer til å slå meg noen gang :) han er sterkt imot mishandlig av både dyr, barn og mennesker :)

hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Men å klype deg hardt, og å "voldta" deg når du ikke vil ligge med ham, det syns du rimer med å kalle ham omtenksom?

Skrevet

Det er i hvert fall ikke normalt å være i et forhold hvor man etter tre år føler seg usikker på om partner tuller eller ikke når han truer med grov vold.

Anonym poster: 79b52390340df0e63a223571d4adc051

Skrevet

han voldtar meg ikke, han heller forfører meg sann at eg er med på de frivillig...

Skrevet

Ja, det sier jo litt om deg da, nemlig at du er en smule naiv...Hvor lenge skal du la han "lure" deg til å ha sex med han. Var det på samme "lure"måten du ble gravid på også da eller??

Anonym poster: 2e46c1bfd95fd04f54f259c4292a79c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...