Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Liker den klassiske, litt gammeldagse stilen. Understellet må være i krom (blankt), ikke svart eller blått eller noe annet. Noen med tips til pene vogner (bagvogn eller duo) ? Gjerne link. Anonym poster: 90fd211277cdcdf0ae9117635c9a2910
magica fra tryll Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Teutonia Elegance. Kjempefin synes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå