Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har store planer om å slutte å røyke i løpet av 2013. Helst i løpet av Januar. Noen som har noe gode tips til meg? Hva funker og hva funker ikke? Og har dere noen gode arrgumenter for hvorfor jeg bør slutte? Trenger litt mer motivasjon bortsett fra det at det er sakdelig for helsen, ikke bra for barna mine og koster mye penger. Og nei jeg er ikke gravid!! De gangene jeg har vært gravid har jeg klart å slutte men så har jeg begynt noen måneder etter at babyen er kommet :-( Og trenger ikke overifra og ned tips, det er ikke motiverende..... Anonym poster: 3dd137e8a58b5d600be2a282ff2d4d54
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Det som funket for meg var snus, brukte det noen mnd. Så gikk jeg over til nicotinplaster noen uker for å slutte med snus. Lykke til Anonym poster: ed845b15d27eded6090564bf09c38e09
beibilykke Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Hei. Flott at du endelig har tatt valget ønsker deg lykke til. Eneste jeg kan anbefale deg er å ringe fastlegen å få resept på piller min mann har gjort dette for snaut 1 år siden og han ble røykfri etter 3 uker og det skal sies at gan er en person som blir lett avhengi av ting!! Du får dårlig ånde,stygge tenner,tannkjøttproblemer, kan få komplikasjoner ved operasjon etc. Og det er harry og stygt å røyke foran eller ute med barn på f.eks lekeplassen. Igjen. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Etter å ha røyka i 10 år, sluttet jeg i sommer. Bare ha masse frukt, tyggis, drops og annet du kan putte i munnen når røykesuget er på sitt verste. Og så kan du prøve å trekke pusten langsomt, godt og hardt inn og ut noen ganger. Jeg droppa alt av plaster, nikotintyggis og sånt, og jeg klarte det faktisk! Anonym poster: 9315aace7131a407a130f0d217fa7339
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå