Gå til innhold

Gruer meg til jeg blir 40...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... fordi jeg har ingen å invitere :( "Slapp" unna forventningspresset til 30-årsdagen pga liten baby da, men om 3 år har jeg ingen forklaring til familien om hvorfor det ikke blir fest :(

Syns det er pinlig å ikke ha noen venner lenger. Noen bekjente og kollegaer, men det føler helt feil å invitere de i en fest der det liksom skal være "nærmeste venner"... Har ingen av de :(

*selvmedlidende i dag*

Anonym poster: 1cf77f24d974825e452debb61706ef71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt oppgitt her selv om jeg sympatiserer med problemstillingen din.

Du gruer deg tre år på forhånd fordi du ikke har noen venner å be til bursdagen din.... om TRE år???!!??

Du har tre år til å få nye venner eller legge helt andre planer for den bursdagen. Evt kan du spare i tre år for å stikke av på en drømmeferie eller noe annet.

Høres kanskje litt hard ut nå, men som sagt så sympatiserer jeg egentlig med selve situasjonen din fordi jeg er i en ganske lik situasjon selv og synes det er vondt. Har heller ingen nære venner her jeg bor, har flyttet for mye.

Men du har faktisk tre hele år til å skaffe flere venner :)

Anonym poster: 80d03eb478555ea7828affca901eaac0

Skrevet

He he, ja jeg får bare sette i gang. Har bare en slags forestilling om at til 40-årsdagen samler man mange gamle og nye venner til et stort kalas... Blir vel max 10 stk som jeg har ålet meg innpå siste tre årene ;)

Skrev jo at jeg var selvmedlidende i dag, og vet at det ikke er tidenes problem :P

Reise bort var en god idé, selv om det i såfall blir å kamuflere problemet.

Anonym poster: 1cf77f24d974825e452debb61706ef71

Skrevet

Godt vi er fler uten uendelig mange venner. Jeg er ikke så altfor folkekjær av meg og ville hatt vanskelig for å fylle et stort festlokale med venner. Det er ikke trist engang, for jeg hater å være midtpunkt :)

Skrevet

Ene venninnen min sa hun forventet 40 årelag hos meg. Men da må jeg jo invitere alle venner og har da ingen igjen som kan være barnevakt/bikkjevakt... Kan jo ikke utelukke en fordi noen må ha lillegutt. Så da tror jeg det sikreste er å droppe hele greia egentlig :-(

Anonym poster: 198a9413ae4e0b1a4e5bd9d6a331437e

Skrevet

Hvorfor har du ikke venner da?

Hvis problemet er at du ikke har tatt jobben med å følge opp barndomsvennene har du kansje muligheten til å ta opp kontakten igjen og bygge opp igjen noen forhold.

Anonym poster: 0501c5bab4ebf73821f3e3372f0420f3

Gjest Antarctica
Skrevet

Begynn i blandakor! Etter tre år er du en av de faste, og hele koret kommer i selskapet ditt, synger og står i verre!

Seriøst: oppsøk arenaer der du kan få venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...