Gå til innhold

Vekker dere barna kl 24.00 i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 16 mnd og han skal selvfølgelig få sove, men jeg har en på 4 år også. Han vil gjerne at vi skal vekke han, så han får være med ut kl tolv. Han sov gjennom i fjor, men nå synes han det hele er veldig spennende.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Lar han være oppe til da (3,5 år), så lenge han ikke ber om å legge seg før da :D

Skrevet

Aldri, har en på 5 1/2 og en på 3 1/2 de vet vel nesten ikke en gang at det store skjer kl 24. De har sovet seg igjennom hvert eneste år. Men skulle de derimot våkne så får de selvfølgelig se.

Skyter opp litt med de før leggetid (ca kl 18)

Anonym poster: e62e0a68a68826c6358aef94e6b3997d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mine er våkne til vi legger oss. For 2 år siden sovnet han yngste kl 23.30 :P

Skrevet

Har en på 16 mnd og han skal selvfølgelig få sove, men jeg har en på 4 år også. Han vil gjerne at vi skal vekke han, så han får være med ut kl tolv. Han sov gjennom i fjor, men nå synes han det hele er veldig spennende.

Hva tenker dere?

Barna har vært oppe til midnatt fra 3 års alderen ca og kommer til å være oppe i morgen og.

1 åringen sover forhåpentligvis gjennom alt.

Anonym poster: 96e34917c2de920939a05456bccec9f2

Skrevet

Våre to eldste (straks 4 og 7) har planer om å holde koken til over tolv i morgen. Vi skal drøye tiden med film, spill ol. Spent på om de klarer det :)

Minste jente som snart er to legger vi i rimelig tid

Min erfaring fra å vekke unger kl. tolv er heller dårlige. De husker ikke noe av rakettene dagen etter :P

Anonym poster: 17b0eb3cae550c7b9f4cf277120be848

Skrevet

Ja, kanskje vi skal la han være våken hele kvelden, da. Vi skal ha middagsgjester, så det blir litt lyd uansett og kanskje vanskelig å sove.

Skrevet

Nei, jenta mi på 3,5 skal få sove seg igjennom det i år også.. Hun har ikke den aller største interessen, så om jeg skulle holde henne våken eller vekke henne hadde det vært av egoistiske grunner.. Hun får se på de rakettene som skytes opp tidligere, åsså venter vi med at hun er våken til hun er eldre :)

Skrevet

Mine er 3,5 og 6, og skikkelige A-mennesker. På julaften fikk de være oppe så lenge de ville, og la seg da 20.15 og 21.15. De holdes ikke oppe på nyttårsaften heller, men koser seg med stjerneskudd tidligere på kvelden.

Skrevet

Han er bare to, så det blir vanlig kveld for han. Dersom han våkner klokka tolv, ser vi i vinduet sammen. Vi voksne legger oss kanskje før midnatt selv også.

Skrevet

Aldri, har en på 5 1/2 og en på 3 1/2 de vet vel nesten ikke en gang at det store skjer kl 24. De har sovet seg igjennom hvert eneste år. Men skulle de derimot våkne så får de selvfølgelig se.

Syns det er merklig at en på 5,5 år ikke vet hva som skjer nyttårsaften:/ Har en som le 6 nå i romjulen og han er skolegutt og han blir våken nå på 3`dje året. Både han, og venner på besøk har snakket mye om den store dagen med raketter midt på natten;)

HI: jeg ville latt barnet få være våken så lenge han klarer. Filmer, spill og kosetid står på planen her og aldri vært noe problem det:)

Anonym poster: 2ac1581434d746078b42306f7cacf033

Skrevet

Nei. Dersom de våkner av bråket skal jeg selvsagt ta dem opp.

Men de har sivet gjennom det bestandig.

Skrevet

Min gutt på fire skal få være oppe :) Han var det i fjor også, med unntak av en liten lur rundt kl 22 :P

Han husker dette fra i fjor og gleder seg helt vilt!! :D

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Her er ungene oppe så lenge de holder ut, og sovner de så får de sove. Ser ingen grunn til å vekke dem, da får de heller glede seg til at de er store nok til å få det med seg.

Skrevet

Vekker henne ikke, men både i fjor og i forfjor våknet hun av smellene og ta tok jeg henne opp så hun fikk se på rakettene. Koselig :)

Skrevet

Syns det er merklig at en på 5,5 år ikke vet hva som skjer nyttårsaften:/ Har en som le 6 nå i romjulen og han er skolegutt og han blir våken nå på 3`dje året. Både han, og venner på besøk har snakket mye om den store dagen med raketter midt på natten;)

HI: jeg ville latt barnet få være våken så lenge han klarer. Filmer, spill og kosetid står på planen her og aldri vært noe problem det:)

Anonym poster: 2ac1581434d746078b42306f7cacf033

Hvorfor er det så rart, har ikke funnet det nødvendig, har ikke eldre søsken eller barn som er på besøk. Men ja neste år hvor han er skolegutten blir jo noe annet.

Skrevet

Nei, hvorfor skulle vi det? Vi vekker dem kl.24 på tirsdag

Anonym poster: dfe2a532c5c2bc1abf41a266c109662f

Skrevet

Sært.....tenker på 5,5 åringen!

Anonym poster: abd8d192b6943f7a00e8d7cff3669477

Skrevet

Nei, her kommer nok 7 åringen til å holde seg våken. Det har han gjort siden han var 3 år. Ikke snakk om å få til å sove tidligere på kvelden.

Anonym poster: 5ae714667c800c35cba7268680fe63b9

Skrevet

Her har sønnen vår siden han var 2,5 år vært oppe til over midnatt selv. Har hatt selskap hjemme og små og store barn koser seg og leker. Vi lager sangkonkurranser til barna og de bare storkoser seg.

Vi feiret nyttårsaften med en annen familie for et par år siden, var på høyfjellshotell. Der la ungene seg til vanlig tid. De gikk glipp av all morroa spør du meg. Vi andre koste oss med spill, leker og et fantastisk fyrverkeri klokken tolv.

Nei, vi feirer de aftnene vi kan feire her. Synes det er nitrist med de som sier at de ikke bryr seg noe særlig om slike dager:(

Skrevet

6 åringen kan holde seg våken i evigheter så der er jeg ikke bekymret:P

4 åringen sovner nok før 12, og jeg kommer ikke til å vekke henne nei.

Anonym poster: 0763799566fa986ab8fe924be590b335

Skrevet

Nei, men så er han bare 21 mnd.. men om han våkner av "bråket" skal han få komme på armen og se ut av vinduet. Vi skal ikke sende opp noe selv, men regner med naboene lager liv i gården.

Skrevet

Gjør nok i år som i fjor. Smeller av et par raketter en liten stund etter mat, så får lillegutt stjerneskudd. Han bruker å sovne rundt kl 2000 alikevel. Han er 3,5 år.

Anonym poster: 17b84cc0982f38bf8bc57f38a90c8c10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...