Serepta Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Hehe, 5 åringen synes det har vært lang nok juleferie nå. Eldste løper rundt til kamerater hele tiden, mens de minste pleier leke med er bortreist i nyttårshelgen. Og vi var bortreist i jula, så det er evigheter siden han har sett kompisene sine. Blir godt for alle å komme i sving på onsdag tenker jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Åh, skulle ønske min unge sa det og noen ganger
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Lillegutt her blir bare «galere» for hver dag hehe...helt tydelig at han kjeder seg vi har ingen omgangsvenner med barn, egentlig ikke noe nettverk i det hele tatt, så jeg har så dårlig samvittighet overfor ham...dessuten er vi voksne også helt apatiske og giddelause nå, det bare regner og er sørpete ute og alt er bare blah!
Tredjemann på vei :D Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Her nyyyyter vi de siste fridagene for fullt, så er kjempeglad for at ungene ikke savner barnehagen/skolen enda De har jo heldigvis hverandre å leke med og er flinke til å finne på ting alene også, så her er det ikke noe problem å ha fri, tvert imot UndrendeUllteppe: Har han ingen leker som fenger da? Sånn som lego, togbane, puslespill/brettspill, tegnesaker e.l.? Ellers kan dere se filmer, lese bøker... Mye man kan gjøre når man har fri som man ikke får gjort ellers
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Eh tobarnsmamma. Er faktisk ikke alle barn som roer seg med å leke alene osv! barn er forskjellige. Noen kjeder seg faktisk. Er såååå glad mine barn fikk 1 dag i bhg/sfo, angrer på at de ikke fikk siste dagen også. De savner venninnene sine. Ingen å være med her. Anonym poster: 1fe44f59522439761f7fc646763b1515
magica fra tryll Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Så bra! Det er fint å kjenne på savn, og å glede seg til noe:) Å kjede seg er også sunt, og veldig bra for å få kontakt med kreativitet;)
Serepta Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2012 Her nyyyyter vi de siste fridagene for fullt, så er kjempeglad for at ungene ikke savner barnehagen/skolen enda De har jo heldigvis hverandre å leke med og er flinke til å finne på ting alene også, så her er det ikke noe problem å ha fri, tvert imot UndrendeUllteppe: Har han ingen leker som fenger da? Sånn som lego, togbane, puslespill/brettspill, tegnesaker e.l.? Ellers kan dere se filmer, lese bøker... Mye man kan gjøre når man har fri som man ikke får gjort ellers Det var et veldig politisk korrekt svar :-)
beibilykke Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Hei ei lita frøken som savner barnehagen og. "Mamma,kan jeg få gå i barnehagen i dag" sa hun når hun stod opp .. hehe.. så nå koser vi oss med nyinnkjøpt annimasjonsfilm og godis i sofaen men regner hamrer ute. Vi skulle på kino men bestilte feile billetter og fikk heldigvis "tilgode lapp" så det blir kino til uken
NormaJean Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Her sa 4 åringen i går at det var urettferdig at han ikke skal i barnehagen før tidligst fredag! Han savner vennene sine kjempemasse og siden vi er bortreist så kan vi ikke dra på lekebesøk istede! Syns det er litt fint jeg, vitner om at han trives i barnehagen og at det er ett sted han har det bra!
Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Her har hun vært hjemme i nesten 3 uker og det er fortsatt "ikke barnehagen" som er regla, hehe;) Kos å være hjemme så jeg håper at barnehagestart på onsdag går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå