Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Har en 7 uker gammel baby, som er kjempe tett og surklete. Minner om bronkitt når han hoster. Ringte legevakt for og forhøre meg, men de mente han bare er forkjølet og vil ikke ta han inn med mindre han slutter og drikke melk. Han er ikke noe tett i nesten som jeg kan se. Sovner i kvarter i ny og ne, men våkner av en forferdelig hoste. Anonym poster: f9144eba9a8fea91bebbba1fa4bdda18
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Mie to yngste var inlagt med RS-virus. Nest yngste ble avvist på legevakten 2 ganger. Ringte direkte til et lokalt sykehus, og fikk beskjed om å komme. Sendt videre i full fart, og hun ble skikkelig dårlig. Pleier å få inndragninger under ribbeina med rs-virus. Søk på nett, så kan du se video. God bedring! Anonym poster: 373a0dbb86cb4782f45b52c3afdb673e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Fant ikke no bilder av det, lille har ikke feber ihvertfall. Men jeg hadde ikke feber når jeg hadde rs virus selv. Anonym poster: f9144eba9a8fea91bebbba1fa4bdda18
Cat.68 Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Noe som er ganske a-typisk for Rs-virus er hvordan åndningen er. Dem puster liksom veldig overfladisk og man ser at dem liksom puster med brystet. Når yngste jenta mi hadde det så var hun litt blå rundt leppene også.Her nektet dem å sende oss og jeg måtte trygle om hjelp 3 dager på rad før dem aller nådigst sendte oss på sykehuset. Da var det nesten forseint og starten på 3 mnd helvete på sykehus.begynte *grøss* Er du bekymret hadde jeg stått på mitt og fått barnet undersøkt. Spesielt nå som svineinfluensan ser ut til å få et oppsving i tilegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå