Gå til innhold

Da har jeg kastet ut jula her også - deilig !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så mye jul vi hadde da, siden vi har vært bortreist. Men godt å begynne på nytt år uten julepyntet hus.

Anonym poster: b2ef8f3733165f037483927f979fb8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmf, kjenner jeg er misunnerlig :P Begynner nok til uka jeg også :)

Skrevet

Jeg holder på! Skal bli så godt å komme tilbake til hverdagen! :D

Skrevet

Gleder meg også! Her åker jula ut til onsdag tenker jeg, men ettersom vi skal ha fullt hus i morgen får den stå litt til.

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke poenget med juleforberedelser og pynting hvis det klør i fingrene med å ''kaste ut julen'' etterpå? Hvis det er så fælt så foreslår jeg å gjøre minst mulig ut av den neste år og drite i å kjøpe juletre osv.? Samme med de som sier de er så lei av julemat.. Matretter de har spist i knapt ei uke i et år som har 52 uker med samme maten året rundt.. Mener ikke å være frekk, men jula høres bare så forjævlig ut for enkelte (hos noen er den også det, men ikke pga. julepynt og et par dager med ribbe)... Her får julekosen jeg har betalt masse og strevd for å få vakker og fin stå til onsdag.

Anonym poster: 3263190273e27d9c34e236639730b3d0

Skrevet

Her pyntet vi lille julaften og pynten står til 2. Januar. Er man lei av pynten etter 4 dager eller pynter dere lenge før jul?

Anonym poster: df6a50d8dff1e78c6c3e8cf09cccc0ad

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Siden vårt hus julepyntes til jul; i år faktisk ikke før på julaften, så beholder vi også jula til jula er over, det vil for oss si en gang mellom 13. og 20. dag jul. Har jeg først fått jula i hus, så vil jeg jo beholde den litt!

Skrevet

Her har vi kun hatt julehus i en liten uke så den får stå en stund til :)

Skrevet

HI her

Vi har pyntet fra adventskassen, siden vi har vært bortreist i jula. Det som er oppe nå, har stått siden begynnelsen av desember.

Derfor deilig å få det ut nå.

Anonym poster: 099658fe078baed8d3e965a0f79f69cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...