fjell og fjord Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Hvor lang var reabiliteringstid? hvor lenge har dere gått med stor opblåst mage og tarmproblemer? var oprert fo 2 mnd siden, med komplikasjoner, har 16 cm sår midt i magen pga av det... har ingen vondt men magen er større enn før, blir fort opblåst av maten og synes fordøyelse tar alt for lang tid fikk oppleve dette senest i går på julebord ... før hadde aldri noe n problemer med tarmen...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Jeg tok ukomplisert kikkhullsoperasjon, og sleit mer med å få magen flat etter det enn etter første fødsel følte jeg.... Men var ikke spesielt oppblåst tror jeg.... Om det ikke føles ok så lenge etter ville jeg tatt en tur til legen tror jeg...
fjell og fjord Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2012 jeg tenker og på å ta en tur til legen.. jeg hadde først kikkhullsopersjon og , men de kom bort til en vene, det oppstå en blødning, så måtte de åpne , så det ble to operasjoner.. det er ikke vondt nå , men midje er 3 cm større enn før og fordøyelsen er sein..
fjell og fjord Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2012 hvordan fikk du magen flat igjen da? var det mye trim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå