Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Dama er ikke en veldig nær venninne. Men hun er nær nok til å ta en kaffe ett par ganger i året. Hun og mannen har ingen barn sammen enda, men det er stebarn inne i bildet. Nå har det seg slik at mannen hennes har prøvd seg på meg, og vært veldig klåfingret. Selvsagt godtok jeg ikke dette på noen måte ettersom han er opptatt og jeg er opptatt. Men nå er jeg litt rådløs og aner virkelig ikke om jeg burde fortelle henne dette eller ikke? Jeg er garantert ikke den første eller siste han legger an på slik. Syns ikke hun fortjener en slik idiot. Men samtidig så vet jeg jo ikke om hun vill tro på meg, tenk om hun tror jeg bare vill ødelegge? Jeg har vært i hennes sko før, og vet hvordan jeg selv reagerte da min venninne ville overbevise meg om samme tilfellet. Anonym poster: fd7f722178eed5ee5e0cae57d2cf00c5
Februargullet2013 Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Nei,det må han gjøre selv,er ikke din oppgave,men du kan si fra til han at han får fortelle det at han er Utro, og hvis han ikke gjør det,kan du gjøre det
kosemamma<3 Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Jeg hadde nok sagt det. Jeg ble en gang tafset på av typen til ei venninne, og sa det til henne. Men de er enda sammen, så de har nok snakket ut om det.
Gjest SprøstektLøk Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Om han ikke sier det selv syns jeg du skal si det!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Dama er ikke en veldig nær venninne. Men hun er nær nok til å ta en kaffe ett par ganger i året. Hun og mannen har ingen barn sammen enda, men det er stebarn inne i bildet. Nå har det seg slik at mannen hennes har prøvd seg på meg, og vært veldig klåfingret. Selvsagt godtok jeg ikke dette på noen måte ettersom han er opptatt og jeg er opptatt. Men nå er jeg litt rådløs og aner virkelig ikke om jeg burde fortelle henne dette eller ikke? Jeg er garantert ikke den første eller siste han legger an på slik. Syns ikke hun fortjener en slik idiot. Men samtidig så vet jeg jo ikke om hun vill tro på meg, tenk om hun tror jeg bare vill ødelegge? Jeg har vært i hennes sko før, og vet hvordan jeg selv reagerte da min venninne ville overbevise meg om samme tilfellet. Anonym poster: fd7f722178eed5ee5e0cae57d2cf00c5 Vil ikke kalle en jeg tar en kaffe med et par ganger i året for noesomhelst, så jeg hadde holdt kjeft. Mulig hun ikke vil tro deg, uansett så har det ingen hensikt å fortelle noe. Jeg har konfrontert mange klåfingra mannfolk, uten å sladre til kjærestene deres. Så lenge ingenting galt har skjedd, så har jeg aldri sett noen vits i å fortelle det videre til deres respektive. Det synes jeg virker som hovering ala "han tafsa og klådde på meg - ergo er jeg mer sexy og du mindre verd"...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Takk for svar alle sammen. Ja da fortsetter jeg og holde kjeft. Og godt er det. Anonym poster: fd7f722178eed5ee5e0cae57d2cf00c5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Jeg er sammen med en mann som jeg ikke har barn med, men det er stebarn med i bildet. Jeg ville gjerne visst om det vis min mann hadde klådd på andre damer. Spesielt en dame jeg hadde kontakt med. Om så det bare var et par ganger i året. Anonym poster: 973f567b0b8b5387cb4fe892798dd0ba
Kliko Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Det er alltid budbringeren som blir skutt har jeg hørt. Jeg kutta ut venninna mi som fortalte meg hva typen drev med. Men etter en stund fikk jeg jo se sannheten med egne øyer, kasta typen ut og ba venninna mi om unnskyldning
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Det er alltid budbringeren som blir skutt har jeg hørt. Jeg kutta ut venninna mi som fortalte meg hva typen drev med. Men etter en stund fikk jeg jo se sannheten med egne øyer, kasta typen ut og ba venninna mi om unnskyldning Huff, nettop derfor jeg lar vær nå. Men håper bare så inderlig at hun finner det ut snart. For jeg kjenner jeg blir sår på hennes vegne da jeg ser hun legger ut bilder osv av hvor fint og flott de alle har det. Anonym poster: fd7f722178eed5ee5e0cae57d2cf00c5
Kliko Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Det er alltid budbringeren som blir skutt har jeg hørt. Jeg kutta ut venninna mi som fortalte meg hva typen drev med. Men etter en stund fikk jeg jo se sannheten med egne øyer, kasta typen ut og ba venninna mi om unnskyldning Huff, nettop derfor jeg lar vær nå. Men håper bare så inderlig at hun finner det ut snart. For jeg kjenner jeg blir sår på hennes vegne da jeg ser hun legger ut bilder osv av hvor fint og flott de alle har det. Anonym poster: fd7f722178eed5ee5e0cae57d2cf00c5 Det endte jo fint for meg og venninna mi da Om du skal si noe må du si noe nå, ellers må du holde det hemlig for alltid. Tror nemlig hun blir mer sur om du kommer i etterkant og sier at du visste..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 Dama er ikke en veldig nær venninne. Men hun er nær nok til å ta en kaffe ett par ganger i året. Hun og mannen har ingen barn sammen enda, men det er stebarn inne i bildet. Nå har det seg slik at mannen hennes har prøvd seg på meg, og vært veldig klåfingret. Selvsagt godtok jeg ikke dette på noen måte ettersom han er opptatt og jeg er opptatt. Men nå er jeg litt rådløs og aner virkelig ikke om jeg burde fortelle henne dette eller ikke? Jeg er garantert ikke den første eller siste han legger an på slik. Syns ikke hun fortjener en slik idiot. Men samtidig så vet jeg jo ikke om hun vill tro på meg, tenk om hun tror jeg bare vill ødelegge? Jeg har vært i hennes sko før, og vet hvordan jeg selv reagerte da min venninne ville overbevise meg om samme tilfellet. Anonym poster: fd7f722178eed5ee5e0cae57d2cf00c5 Vil ikke kalle en jeg tar en kaffe med et par ganger i året for noesomhelst, så jeg hadde holdt kjeft. Mulig hun ikke vil tro deg, uansett så har det ingen hensikt å fortelle noe. Jeg har konfrontert mange klåfingra mannfolk, uten å sladre til kjærestene deres. Så lenge ingenting galt har skjedd, så har jeg aldri sett noen vits i å fortelle det videre til deres respektive. Det synes jeg virker som hovering ala "han tafsa og klådde på meg - ergo er jeg mer sexy og du mindre verd"... Dust. I år har jeg sett bestevenninnen min tre ganger. Så man kan fint kalle noen en venn selv om man ikke sees hver dag... Anonym poster: aed6ddb3be45a5d95ee0ed73ea74481c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Jeg synes det bare er dårlig gjort mot venninna di å holde det hemmelig. Anonym poster: 7281b2507ec005d4d14d6c4e514acfe9
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. januar 2013 #14 Skrevet 1. januar 2013 Dama er ikke en veldig nær venninne. Men hun er nær nok til å ta en kaffe ett par ganger i året. Hun og mannen har ingen barn sammen enda, men det er stebarn inne i bildet. Nå har det seg slik at mannen hennes har prøvd seg på meg, og vært veldig klåfingret. Selvsagt godtok jeg ikke dette på noen måte ettersom han er opptatt og jeg er opptatt. Men nå er jeg litt rådløs og aner virkelig ikke om jeg burde fortelle henne dette eller ikke? Jeg er garantert ikke den første eller siste han legger an på slik. Syns ikke hun fortjener en slik idiot. Men samtidig så vet jeg jo ikke om hun vill tro på meg, tenk om hun tror jeg bare vill ødelegge? Jeg har vært i hennes sko før, og vet hvordan jeg selv reagerte da min venninne ville overbevise meg om samme tilfellet. Anonym poster: fd7f722178eed5ee5e0cae57d2cf00c5 Vil ikke kalle en jeg tar en kaffe med et par ganger i året for noesomhelst, så jeg hadde holdt kjeft. Mulig hun ikke vil tro deg, uansett så har det ingen hensikt å fortelle noe. Jeg har konfrontert mange klåfingra mannfolk, uten å sladre til kjærestene deres. Så lenge ingenting galt har skjedd, så har jeg aldri sett noen vits i å fortelle det videre til deres respektive. Det synes jeg virker som hovering ala "han tafsa og klådde på meg - ergo er jeg mer sexy og du mindre verd"... Dust. I år har jeg sett bestevenninnen min tre ganger. Så man kan fint kalle noen en venn selv om man ikke sees hver dag... Anonym poster: aed6ddb3be45a5d95ee0ed73ea74481c Hi skriver jo selv at hun ikke er noen nær venninne, men er nær nok til å ta en kaffe to ganger i året. Da tolker jeg det sånn at hun ikke kjenner henne godt nok til å vite hvordan hun vil ta et slikt budskap. Og da kan man like godt la være. Jeg har også folk jeg kjenner, som jeg inviterer inn på kaffe når de henter ungene sine på besøk her, men jeg kaller dem ikke venninner for det. Det at du har sett din bestevenninne tre ganger i 2012 er for øvrig helt uinteressant i denne sammenheng.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå