Gå til innhold

Migrene og mannen drar på fylla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere syns det hadde vært greit hvis dere ligger med migrene, at mannen drar på fylla og sover bort hele neste dag?

Har sovet dårlig pga migrenen og måtte opp kl halv 7 med treåringen.

Mannen ligger fortsatt å sover ut rusen.

Kan ikke ta medisin pga da får jeg ikke tatt meg av hverken unge eller hus.

Jeg syns det er så egoistisk av han, han vet godt at når jeg får anfall varer de gjerne 2-3 dager, men han måtte absolutt ut å feire en kompis.

Bestandig han som skal få lov til alt, drar jeg ut, så må jeg stå opp med ungen, er jeg syk må jeg ta meg av ungen. Jeg er så sliten og med migrene i tillegg er jeg en tikkende bombe.

Anonym poster: 7ccb00338a2ae956a64e13581e540a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke brydd meg,synes det er deilig og være alene hvis jeg har migrene,for jeg får utrolig vondt,men synes også det er egoitisk siden dere har et barn.

Skrevet

Hadde ikke brydd meg,synes det er deilig og være alene hvis jeg har migrene,for jeg får utrolig vondt,men synes også det er egoitisk siden dere har et barn.

Men jeg får jo ikke være alene, jeg må jo ta meg av treåringen, mens han har vært ute å kost seg og sover bort hele dagen istedet for å ta hensyn til at jeg har migrene. Jeg må ta hensyn til hans fyllesyke. Syns det er egoistisk jeg da.

Skrevet

Det er veldig egoistisk. Når han våkner, lemper du ungen over på han, og går og legger deg. Med ørepropper.

Anonym poster: 99980a76319384b14aea190d837a0023

Skrevet

Nei, vettu, da hadde jeg vekket ham og bedt ham ta seg av barnet når barnet våknet. Han har aldri hatt migrene antar jeg? Det er faktisk mye verre enn å være vanlig syk. Egoistisk? JA! VELDIG!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke syns var greit.

Gi beskjed at nå er du så dårlig at du er nødt til å ta medisin og legge deg, så nå er det hans tur å ta seg av barnet.

Fyllesyke er ikke godkjent grunn til å dra seg hele dagen.

Skrevet

Men jeg får jo ikke være alene, jeg må jo ta meg av treåringen, mens han har vært ute å kost seg og sover bort hele dagen istedet for å ta hensyn til at jeg har migrene. Jeg må ta hensyn til hans fyllesyke. Syns det er egoistisk jeg da.

Ja det gjør jo jeg også,siden dere har et barn:). jeg har jo ikke enda,så tenkte bare litt feil. Men da må du be han være hjemme. du bør jo helst holde deg til deg i senga,ellers går ikke migrene over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...