Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Det foregår med laproskopi etter hva jeg har skjønt. Men får man gips på etterpå? Venter på datoen for operasjon av menisk + div. annet mens dem er der inne. Anonym poster: 418c625f70f718d59e0d656defab66e3
Honningmelon Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Mannen min har operert menisken på begge knærne. Har ikke hatt gips.
Regina Phalange Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Ingen gips. Enkelt og greit inngrep
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå