Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Vi kan til syden i sommer. Sønnen vår vil da være 2 år. Vi skal ta taxi fra flyplassen til stedet vi skal bo, ca 30 minutters kjøretur. Hva ville dere gjort med tanke på sikring av han i bil? Har aldri sett barnesetet i taxi der før. Vi har kun et Besafe sete hjemme, som er uaktuelt å ta med på tur Anonym poster: e60ff272868cd160505367954118479e
*desemberbaby* Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Vi var på gran canaria i sommer, med baby på 8 mnd. Vi fikk hotellet til p bestille taxi for oss med barnesete i når vi skulle noe sted. Så det finnes nok. :-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Om han er stor nok til å veie over 15 kg, hadde jeg kjøpt et enkelt beltesete og tatt med. Ellers kan det være mulig å få bestilt, ja. Men om han er liten av vekst ville jeg vurdert å kjøpe et billig, brukt Britax TWE e.l og tatt med. Anonym poster: 13fb496b2e40f507c08a52c4468a4b74
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Er det helt uaktuelt å ha han på fanget bare?! Anonym poster: 8b928398c4743e14e266fead31421ff0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Er det helt uaktuelt å ha han på fanget bare?! Anonym poster: 8b928398c4743e14e266fead31421ff0 Hvorfor er det greit å ha barn på fanget i bilen i syden? Hadde aldri vært aktuelt hjemme! Få hotellet til å bestille bil med bilstol i Anonym poster: bc687927e105435c9cb5df0530280f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå