Gå til innhold

Taxitur i syden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kan til syden i sommer. Sønnen vår vil da være 2 år. Vi skal ta taxi fra flyplassen til stedet vi skal bo, ca 30 minutters kjøretur. Hva ville dere gjort med tanke på sikring av han i bil? Har aldri sett barnesetet i taxi der før. Vi har kun et Besafe sete hjemme, som er uaktuelt å ta med på tur

 

Anonym poster: e60ff272868cd160505367954118479e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på gran canaria i sommer, med baby på 8 mnd. Vi fikk hotellet til p bestille taxi for oss med barnesete i når vi skulle noe sted. Så det finnes nok. :-)

Skrevet

Om han er stor nok til å veie over 15 kg, hadde jeg kjøpt et enkelt beltesete og tatt med.

 

Ellers kan det være mulig å få bestilt, ja. Men om han er liten av vekst ville jeg vurdert å kjøpe et billig, brukt Britax TWE e.l og tatt med.

 

Anonym poster: 13fb496b2e40f507c08a52c4468a4b74

Skrevet

Er det helt uaktuelt å ha han på fanget bare?!

 

Anonym poster: 8b928398c4743e14e266fead31421ff0

Skrevet

Er det helt uaktuelt å ha han på fanget bare?!

 

Anonym poster: 8b928398c4743e14e266fead31421ff0

 

Hvorfor er det greit å ha barn på fanget i bilen i syden? Hadde aldri vært aktuelt hjemme!

 

Få hotellet til å bestille bil med bilstol i :)

 

Anonym poster: bc687927e105435c9cb5df0530280f29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...