Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Jeg skal oppsøke lege altså etter helga. Vet det ikke er en legevaktgreie. Men jeg fant en kul i høyre bryst. Ligger liksom på undersiden og er øm å ta på. Ca så stor som en liten klinkekule. Blir selvsagt bekymret og ser for meg alle mulige scenarier. Men har hørt at dersom det er smerter å ta på, så er det sjelden alvorlig...? Noen som har opplevd slikt selv? Anonym poster: 2d670dd0e8be23aff230216a6e39cbb2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Jeg skal oppsøke lege altså etter helga. Vet det ikke er en legevaktgreie. Men jeg fant en kul i høyre bryst. Ligger liksom på undersiden og er øm å ta på. Ca så stor som en liten klinkekule. Blir selvsagt bekymret og ser for meg alle mulige scenarier. Men har hørt at dersom det er smerter å ta på, så er det sjelden alvorlig...? Noen som har opplevd slikt selv? Anonym poster: 2d670dd0e8be23aff230216a6e39cbb2 Jeg har mye kuler i brystet som kan være veldig ømme. Hos meg er det helt ufarlige, men ubehagelige vanncyster. Få en time hos legen, hvis du sier hva det gjelder så går du time fort (det gjør en ihvertfall her). Pass på at du får time til mammografi, ikke la legen syns noe om kulen uten å henvise deg videre. Anonym poster: 7fac7bae64e137ff27c86c96dc493ed9
Himmel og hav Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har hatt, eller har forsåvidt fortsatt, kuler i brystet. Som en grunnregel så er det sjelden noe farlig om kulen er glatt, bevegelig og klart avgrenset, men det er godt å få det sjekket. Mine kuler er helt ufarlige, og det håper jeg din er også
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Takk for svar! Jeg prøver egentlig å tenke minst mulig på det til etter helga. Ellers blir jeg nok et vrak før jeg får legetime. Anonym poster: 2d670dd0e8be23aff230216a6e39cbb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå