Studine mevik Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Tror vi er i en vokseperiode, for fra vi stod opp og frem til nå har jentungen spist 2brødskiver, et rundstykke, to klementiner, en neve druer en stor banan og drukket masse(både melk og vann) Det er ikke bånn i denne jenta nei, hun vil fortsatt ha mer og nå kjenner jeg en eim av bæsj spre seg i stua så da antar jeg det er et bleieskift som venter på meg
Anne-B. Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Om hun nylig var syk, er det sikkert påfyll av kalorier og næringsstoffer.
Gjest peacock Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Vi hadde også en slik periode rundt 12 mnd. Helt utrolig at de klarer å spise så mye! :-) Håper bæsjen blir fordelt utover så du unngår uhell, hehe :-)
Studine mevik Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2012 Ja hun har vært mye syk i hele desember, men hvordan får hun plass til alt
Studine mevik Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2012 5 bæsjebleier på en dag får vel være nok
Gjest Kira bjeffer Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Her i huset har vi også en storspiser. Han blir snart 11 mnd, og kan glatt hive nedpå både 3 og 4 brødskiver før jeg rekker igjennom min første. Og lårene hans er på størrelse på Johan Olav Koss sine Men jeg skal ikke klage, fordi førstemann har hele veien vært småspist, liten og spinkel. Bedre med litt for mye enn litt for lite på disse små.
Gjest peacock Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 5 bæsjebleier på en dag får vel være nok Hehe, her kom alt på én gang i samme periode. Det er mye bæsj, det, alt for mye til en liten bleie... Nå er det bedre fordelt utover dagen heldigvis
Studine mevik Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2012 5 bæsjebleier på en dag får vel være nok Hehe, her kom alt på én gang i samme periode. Det er mye bæsj, det, alt for mye til en liten bleie... Nå er det bedre fordelt utover dagen heldigvis Vi har fått alt på en gang ved mange anledninger også, men trodde vi var ferdige med rennaræv for en stund nå
Mamma_til_2 Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Å det måttevært mine barn som spiste om ikke annet så halvparten av det ettåringen din spiser, min på 5 spiser som en småfugl og saaakte, hun på 14mnd skal ikke ha noe bare spise selv og grise med matn!
Mama Christmas Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Så godt når de spiser skikkelig igjen Særlig etter en lang sykeperiode. Godt å høre at det er over forresten, og at dere er på tur oppover igjen! Vi har fått runde nr fire nå, og jeg har mest lyst til å sette meg ned og gråte. Så lei av rennaræv, klorin og dårlig form! Er ikke sjuk selv, men de to andre her hangler godt.
Gjest Julemusa83 Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 min på 16 månder har spist mer enn jeg gjør på en dag siden han begynte å gå for et halvårsiden. Hun trenger vel næring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå