Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Vi er invitert bort og jeg vil gjerne stå for desserten, men vet ikke hva jeg kan lage. Noen med tips som passer til kalkun? Anonym poster: 9681d5481bd5259349c58716fd83851d
Fae Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Jeg vet bare at jeg ikke greier å tenke på annet enn multekrem......................... *sikle* Vet ikke om det passer til kalkun
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Panna Cotta er veldig godt da Anonym poster: 09c7640c9a23340971dfec67cdf9ea81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Hvordan lager man panna cotta? vanskelig? viktig at desserten er uten nøtter forresten. verten er allergisk. Anonym poster: 9681d5481bd5259349c58716fd83851d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Jeg vet bare at jeg ikke greier å tenke på annet enn multekrem......................... *sikle* Vet ikke om det passer til kalkun Åh det er så godt, men har spist det til dessert mange ganger i jula. Anonym poster: 9681d5481bd5259349c58716fd83851d
storm i et vannglass Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Hjemmelagd karamellpudding :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Panna Cotta med bringebærsaus. Du koker opp fløte med en vaniljestang, har oppi gelatin, og lar det stå i kjøleskapet noen timer for å stivne. Veldig enkelt.
★julestjerne★ Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Her blir det sjokoladepudding. Gubben ville kjøpe kartongar med ferdig pudding, men der sette eg ned foten. Men det blir kjøpt vaniljesaus (finn ikkje betre enn piano vaniljesaus, fleire har påstått at deira heimelagde er betre men eg blir alltid skuffa når ikkje den gjennomtrengande smaken av vanillin er der. I alt anna hatar eg vanillin og elskar vanilje).
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Karamellpudding kanskje? Det skal vi servere her tenker jeg. Har også tenkt på Pavlova... Jeg vet pavlova er en sommerlig dessert, men har jeg lyst til å lage det så lager jeg det :-) Anonym poster: bb2cfc1edafd3538bc9fcde64df9dbdd
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Varme bjørnebær og vaniljeis Anonym poster: e7d0ffd1bdb1d357e96aba750a0d4aa4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Takk for mange flotte tips skal høre med verten hva som blir best mottatt Anonym poster: 9681d5481bd5259349c58716fd83851d
Gjest peacock Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 Fikk denne i fjor: Super godt! http://trinesmatblogg.no/2011/04/20/minipavlova-med-limekrem-og-blab%C3%A6r/ Den var lagd som en stor pavlova da.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Fikk denne i fjor: Super godt! http://trinesmatblog...krem-og-blabær/ Den var lagd som en stor pavlova da. Ser nydelig ut. Anonym poster: 9681d5481bd5259349c58716fd83851d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #14 Skrevet 30. desember 2012 Vi skal ha panna cotta med bringebærsaus. Lager den i dag så det er mindre å gjøre i morgen. Eller så er Dronning Maud-pudding veldig godt Anonym poster: 6ce7ae3f8c4522466509df17696efc55
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #15 Skrevet 30. desember 2012 http://www.tine.no/oppskrifter/desserter/fromasj-og-mousse/panna-cotta-med-jordb%C3%A6rratatouille Tror dere denne er god? Anonym poster: 9681d5481bd5259349c58716fd83851d
Cinnamon4 Skrevet 30. desember 2012 #16 Skrevet 30. desember 2012 her blir det pavlova. Godt med noe friskt etter forsåvidt tung kalkunmiddag
skyblue Skrevet 30. desember 2012 #17 Skrevet 30. desember 2012 Hjemmelaga karamellpudding,hjemmelaga is og snickerskake ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå