Gå til innhold

Inspirert: Bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle bryllup jeg har vært i lages det temasanger osv, dette syns ikke jeg noe om og vil ikke ha det i mitt bryllup.

I tillegg er jeg veldig sjenert av meg, så vil egentlig ikke ha taler, iallefall ikke fra meg selv til brudgommen.

Er dette veldig spesielt? Forventer dere tale fra brud og brudgom? Og temasanger?

Anonym poster: 40cd37e04a9f063ee3afb2b66f2ec18c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er deres bryllup. Gjør som dere selv vil.

Anonym poster: 1b85ea4d86bbe8443a4282278f8b1f44

Skrevet

Vi hadde ikke noe sånt, men vi hadde heller ikke gjester og bryllup i den forstand, vi tok med oss foreldre og forlovere til et flott hotell i Roma, giftet oss på Ambassaden og hadde en super langhelg, akkurat som vi ønsket. Alle de andre gav vi blaffen i selv om en del faktisk ble sure fordi de mente de ble snytt for en fest..

Anonym poster: 32813ecee1278ab312c0b12fc61a3db1

Skrevet

Jeg la ned tale og sangforbud. :-D Familien min kjenner meg så de vet at jeg synes slikt er helt bak mål.

At folk forventer bryllupsfest synes jeg og er helt bak mål. Men igjen så har jeg hatt venner, foreldre og kjente som giftet seg uten å si det til noen før etter bryllupet ;-)

Helt normalt i disse skoger.

Anonym poster: ae8cc6e8abf06a17c457f4048456e66a

Skrevet

Folk må få gjøre som de ønsker tenker jeg. Har vert i mangen forskjellige bryllup. Kunne selv tenkt meg å gifte meg, men blir helt svett av tanken om kirke, tale o.s.v. Er bare ikke meg.

Blir heller å gifte seg utenlads tror jeg, og kanskje en vennefest etterpå.

Anonym poster: 32e939a0ae52e02373e72109e638ce17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...