Gå til innhold

samboer på nach....jeg er sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern dro på byen i går med kompiser. Helt ok det, jeg ble hjemme med barnet vårt. En times tid etter at byen stengte sendte jeg en sms og spurte om han var på vei hjem. (våknet tilfeldig av at ungen surva i søvne, så tenkte jeg kunne like gjerne spørre da jeg først var våken) Hørte ikke noe så jeg la meg til å sove igjen. Våkner litt lenger utpå morran, fortsatt ingen samboer. klokka 07 har jeg fått nok kjenner jeg og ringer til han. Han tar telefonen og er tydeligvis på nach og sier hvor han er. Allikevel når jeg spør han om han virkelig synes det er greit å bli borte hele natta er han liksom litt hoven/lite ydmyk. Sier bare at han skal komme snart. (når det passer han er liksom budskapet). Kjente jeg ble så sint, så jeg slang på røret og sendte en sms i stedet hvor jeg lekset opp litt. får sms rett etterpå at han har ringt taxi og venter. Ble vel litt "redd" allikevel. Kom hjem halv åtte om morran, ungen er våken noe jeg ikke synes er allright. Ungen er riktig nok ikke gammel nok til å forstå men jeg synes at man som foreldre av prinsipp ikke skal komme hjem full etter at ungen har stått opp om morran altså. Han fikk bare beskjed om at han ikke trengte snakke til ungen engang og bare legge seg.

Dette er første gang dette har skjedd siden ungen kom men han har gjort det før. Da synes jeg det var litt anderledes for da gikk det bare ut over meg og min nattero. (ble sint, men ikke så sint som nå)

jeg er egentlig skikkelig forbanna, ligget oppe halve morgenen og lurt på hvor han var, han har ikke gitt noen form for beskjed om at han dro på nach eller svart når jeg spurte. tøff i trynet når jeg ringer og kommer hjem langt utpå morran, etter at ungen har stått opp. Kjenner på meg at jeg har et stort behov for å sette ned foten her og nå.

Anonym poster: 396aadf60592e5069a826e264ee76108

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mannen min skal på.nach evt sove over hos en.kompis som bor nærmere byen enn vi gjør er det forsåvidt greit nok, men jeg vil jaggu vite om det! Det er ikke greit at han ikke gir beskjed i det hele tatt.. Respektløst, jan er ikke singel, men småbarnsfar med.samboer hjemme. Jeg ville vært ganske muggen...

Skrevet

Synes i utgangspunktet heller ikke noe om at mannen kommer dinglende etter ungene har stått opp om morgenen. Mine er så store at de skjønner, men har heldigvis aldri hendt.

Kommer alltid hjem mellom 02.00-04.00. Han er heldigvis aldri dritings lenger. Vil ha tid med barna dagen etter også.

Anonym poster: 2a509098356381b5d8553804ffadb885

Skrevet

Synes også det er respektløst, jeg. Greit å ta seg en fest, og også greit om den fortsetter ut på morgenkvisten, men da må det være avtalt eller avtales i løpet av kvelden - og man kan ikke la være å svare på mobilen. Enig i at det ikke sømmer seg å komme hjem drita full etter at ungen har stått opp! Tror jeg hadde blitt skremt når jeg var liten om min far hadde kommet hjem slik.

Skrevet

Her i huset gjelder følgende regel: ingen får komme hjem overstadig beruset. Skal gubben drikke seg kanon eller være ute så lenge at han må sove lenge dagen etter så får han sove hos en kompis og heller komme hjem når han er edru og uthvilt.

Mulig det kan virke som litt harde bud men mannen min er en tosk i fylla og den siden av ham skal barna absolutt ikke trenge å se. Og jeg har ingen interesse av å ha ham hjemme når han er beruset.

Anonym poster: 93dcee55debda37a95988466e95a3422

Skrevet

hehe ja det er vel den jeg kommer til legge meg på heretter også 09:40. samboern min er også en tosk i fylla, denne episoden her er bare en av mange. (som sagt oppført seg pent og drukket mye sjeldnere etter at barnet kom). Han er ikke en dust edru, han blir bare så ego og selvsentrert i fylla at jeg får helt dilla. Skal bare ha det gøy selv og gir f/glemmer dem som måtte være avhengige av han eller bryr seg.

Jeg tenker også at en fest er helt ok i ny og ne men jeg vil vite om det hvis det skal vare hele natta og da trenger han faktisk ikke komme hjem i det hele tatt. Da kan han heller avtale med en kompis å sove der for jeg vil ikke ha han hjem.

Han kan vente seg en liten "oppklarende" samtale når ungen har lagt seg i kveld. Det verste raseriet mitt har lagt seg men argumentene og meningene står fortsatt. Forventer en litt mer ydmyk side av denne tosken når han våkner.

HI

Anonym poster: 396aadf60592e5069a826e264ee76108

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...