Gå til innhold

Forventer du bryllupsFEST? Skuffet om det bare blir middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå synes jeg det er mange som 'regner på HIs parade' her altså!

Jeg har vært servitør i massevis av bryllup, og veldig forskjellige, det er overhodet ikke noe problem!

Så lenge gjestene vet sånn cirka hva de går til er alt fint.

Gjør som dere vil!

Og IKKE spør etter andres meninger mer, annet enn kanskje din mor/svigermor og noen søstre/venninner, for dess flere kokker..

Anonym poster: fdd829a9c32d2e129572987ede505fed

Parade? Høres mer ut som hurtigtoget til Moss biggrin.png

Anonym poster: fb009e114e7387276476d6aa6ea4febe

Med innlagt powenap :D

Anonym poster: 7612e656a01fb8ca5114ab575a13042f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nesten le litt. Jeg har fremdeles ikke spurt om annet enn det med festingen. Men takk for innspill. ;)

Skrevet

Men hva er grunnen til at du ikke kan ha barnevakt?

Vil ikke. Det er hans dag også.

Skrevet

Må nesten le litt. Jeg har fremdeles ikke spurt om annet enn det med festingen. Men takk for innspill. ;)

Det var jo ikke spørsmålet ditt. Spørsmålet er jo egentlig "ville du reist i bryllup som brudeparet bryter opp litt før kl 19"

Anonym poster: 40eb8e28167e2778a282a9c166da7567

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da ville jeg heller hatt barnevakt i lokalet som kunne lagt han i reiseseng når det var tid for det. på den måten kan dere kose dere med gjestene og slippe å stresse så fælt.

Skrevet

Det var jo ikke spørsmålet ditt. Spørsmålet er jo egentlig "ville du reist i bryllup som brudeparet bryter opp litt før kl 19"

Jeg sa aldri 19.

Skrevet

Jeg sa aldri 19.

nei, men du har sagt at du klarte å holde han oppe til 20 på julaften. regner med han skal bades, mates og synges for og. Da går tida da

Skrevet

du spør: Forventer du bryllupsfest? - JA; allitd...

Blir du skuffet om det bare er middag? Ja, det tror jeg jeg ville blitt...men det er min personlige mening...noen mener nei, jeg mener ja...

hvis det er økonomien som trykker, hva med å kutte ned på antal gjester? evt be inn til vennefest en helt annen helg i stedet...

så noen råd, har ikke lest hele inlegget, for så mange har svart...men... Jeg tror at du selv kommer til å angre litt i ettertid at ikke du og mannen tok dere tid til dere selv... kom dere bort litt... en eller 2 overnattinger på hotel... bare for å få det litt på avstand... men dette kommer du ikke til å innse før alt kaoset er over.... For det skjer så mye uken før du gifter deg, at du ikke klarer å fordøye det... jeg fikk meg faktisk en smell rett etter bryllupet, fordi det hadde vært så mye stress... enda jeg hadde et lite bryllup... 30 gjester, ikke noe fancy....

Det var ikke før vi fikk reist bort litt at jeg fikk fordøyd alt, og kommet til meg selv...

få noen til å passe barnet under middagen, så dere kan fokusere på hverandre... for det er faktisk dere, dere skal feire.... Ikke barnet deres... det er deres kjærlighet som skal stå i fokus...

Men et bryllup blir hva du gjør det til.. så uansett hva dere velger, så sier jeg lykke til...

Husk at et bryllup er bare en dag, men det er resten av livet du skal tilbringe med mannen din... Jeg personlig synes det er koselig å kunne tenke tilbake på denne ene dagen av livet mitt, og smile fordi den var så fin :)

Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet, men det er fordi jeg aldri har vært i bryllup før :)

Skrevet

Da ville jeg heller hatt barnevakt i lokalet som kunne lagt han i reiseseng når det var tid for det. på den måten kan dere kose dere med gjestene og slippe å stresse så fælt.

Jeg har selv vært barnevakt for to tvillinger mens mor og far spiste middag og koste seg etterpå. (I samme lokale). Besteforeldrene kom og tok over etter kakene.

Jeg skjønner hva du mener musemor, at du vil at han skal være med og dele dagen med dere.

Men hva med å vente noen år da? Så han holder ut litt lenger?

Skrevet

Ja litt skuffet. Men informer om dette i innbydelsen så er det helt greit :-)

Skrevet

Hvorfor er dere så hissige? Spiller da vel ingen rolle for dere hva HI gjør? Ønsker dere heller at hun skal ha et bryllup som dere liker, fremfor et hun liker selv?? Prøv å være litt rausere som mennesker, og respekter andres valg. Det som er riktig for den ene, behøver ikke være riktig for en annen. Betyr ikke at det er et feil valg.

Skrevet

Hvorfor er dere så hissige? Spiller da vel ingen rolle for dere hva HI gjør? Ønsker dere heller at hun skal ha et bryllup som dere liker, fremfor et hun liker selv?? Prøv å være litt rausere som mennesker, og respekter andres valg. Det som er riktig for den ene, behøver ikke være riktig for en annen. Betyr ikke at det er et feil valg.

Takk for støtten. :)

De er bitre fordi de ikke er invitert. ;)

Neida.. det går helt greit at folk sier meningene sine, også om de ting jeg ikke har spurt om, og også på mindre respektfulle måter. Dette er jo ingenting i forhold til hva man kan se her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...