Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 Tenker jeg får huden full nå, men MÅ få det ut. Jeg er så kjempe misfornøyd med ALLE gavene vi får fra både min og mannens familie. Jeg er så lei av å få juleduker, pynt som absolutt ikke passer inn, lys jeg aldri bruker osv osv Noen virker som om de ikke gidder å prøve engang. Jeg har sagt fra i flere år nå at vi vil ikke ha gaver fra folk! Vi har selv sluttet å gi gaver, vi bruker gave summen på veldedighet. I år fikk feks kirkens bymisjon pengene. Alle sier det er sååå flott at vi gjør det slik, og jeg prøver å oppfordre de til å gjøre det samme. Men fortsatt får vi disse "ubrukelige" gavene.. Sånn da var det ute av systemet Anonym poster: 9d6ae3fe3c76d4a19b41860345da7fe3
Gjest Antarctica Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 Hihi, de mener nok vel... og fatter sikkert ikke at dere virkelig ikke vil ha noe med papir på!
Cinnamon4 Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 Gi de gavene dere får videre til veldedighet
Gjest Antarctica Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Det kan da du også gjøre, Cinnamon! Sikkert mange fattige som ønsker seg gavekort på sølvskeier.... ;-)
Miss Chocolate Skrevet 30. desember 2012 #5 Skrevet 30. desember 2012 Skriv ønskelister da vel.. Det gjør alle her på begge sider. Den eneste som kjøper noe utenom ønskelistene er svigemor, men det er helt greit
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Neste år ber du dem heller kjøpe et ord delings kurs til deg! Anonym poster: 2d177e92872964f5532168d0d2b1f7a3
bobbelfru Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Du er utakknemmlig men ikke noe problem. Gi det bort til fattighuset.Jeg har sagt til de jeg får gaver av at jeg helst vil ha forbruksmatriell eller mat. Det gir jeg bort selv og.
Von Hertelhofen Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg kan heller ikke fordra når folk gir slikt ubrukelig nips... Når du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker gave så er det vel lov å bli litt irritert. Noen folk bare gir for å gi, uten å tenke på innholdet av gaven. Det er ikke snakk om utakknemlighet, bare frustrasjon over dårlig utnyttede ressurser Endret 30. desember 2012 av Bakverket
Magehus Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Neste år ber du dem heller kjøpe et ord delings kurs til deg! Anonym poster: 2d177e92872964f5532168d0d2b1f7a3 Lurt! Ser ut som du kan bli med på det "ord delings kurset". Ikke gå feil, forresten. Tror det vil stå "samskrivingskurs" på døra. Orddelingsferdighetene (ord delings ferdig hetene) dine er jo i aller høyeste grad tilstede.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #10 Skrevet 30. desember 2012 Tror nok # 6 mente det litt ironisk... Anonym poster: a197b7bd5f7743df8b1516badedf78f7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Skriv ønskelister da vel.. Det gjør alle her på begge sider. Den eneste som kjøper noe utenom ønskelistene er svigemor, men det er helt greit Hvorfor skal jeg skrive ønskeliste når jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vul ha gaver?? Jeg bruker å gi tingene videre ja, har ikke plass til å oppbevare ting jeg ikke bruker.. Virker helt sikkert utakknemlig, kjenner jeg ikke bryr meg nevneverdig om hva enkelte her inne mener. Jeg skrev for å få ut litt irritasjon, sitter jo ikke å klager om dette til familien... Anonym poster: 9d6ae3fe3c76d4a19b41860345da7fe3
Miss Chocolate Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 Skriv ønskelister da vel.. Det gjør alle her på begge sider. Den eneste som kjøper noe utenom ønskelistene er svigemor, men det er helt greit Hvorfor skal jeg skrive ønskeliste når jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vul ha gaver?? Jeg bruker å gi tingene videre ja, har ikke plass til å oppbevare ting jeg ikke bruker.. Virker helt sikkert utakknemlig, kjenner jeg ikke bryr meg nevneverdig om hva enkelte her inne mener. Jeg skrev for å få ut litt irritasjon, sitter jo ikke å klager om dette til familien... Anonym poster: 9d6ae3fe3c76d4a19b41860345da7fe3 Da skriver du på ønskelisten: bidrag til kirkens bymisjon (f.eks). Slik gjør vi det..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Skriv ned på papir og del ut til de som gir dere gaver: "Til jul ønsker vi at de pengene dere akter å bruke på oss, går til veldedighet, eller dere kan gi oss penger, så legger vi det til i den summen vi selv skal gi til ønsket formål" Laminer brevet, ram det inn og vær frekk nok til å henge det opp på veggene dems om de glemmer det i jula 2013
Cinnamon4 Skrevet 30. desember 2012 #14 Skrevet 30. desember 2012 Det kan da du også gjøre, Cinnamon! Sikkert mange fattige som ønsker seg gavekort på sølvskeier.... ;-) Jaggu!!! Lur ide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå