Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #1 Skrevet 30. desember 2012 overtar snart et nytt hus. Det blir levert nøkkelferdig og alt er etter mitt ønske. Kjøkken og stue er på en måte i ett men samtidig avdelt. Veggene skal være lys grå (skagen om jeg ikke husker feil) og det er "vanlig eikeparkett på gulvene. Jeg har for det meste hvite møbler, og kjøkkeninnredningen er hvit. Har i dag kjøpt en mørk grå sofa. Synes det er så vanskelig å handle og bestemme når man ikke ser fremgangen og hvordan ting ser ut sammen! Men, hvilken farger burde jeg gå for på gardiner? Fant et par grå som jeg syns var nydelig! men blir det litt voldsomt med lys grå vegger, mørk grå sofa og grå gardiner? hehe, når jeg skriver dette synes jeg selv der høres nitrist ut! Hva ville dere valg for å skape litt mer "liv" ? Anonym poster: c88fe96c01cb8fabc9c3f56273dcba35
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #2 Skrevet 30. desember 2012 jeg synes ikke du skal gå for grå gardiner. De er sikkert pene og det blir sikkert pent også, men det blir mye grått. Med lys/mørk grått som basefarger så kan du leke deg litt med andre farger i samme stil synes jeg. Mørkeblått f.eks gir et lunt preg på rommet og passer godt til det grå samt er flott til eik. Aubergine også. Hvitt er også pent til det grå. Farger kan jo kommer fra andre ting også. Jeg liker best gardiner med litt struktur. Ikke bare glatte gardiner liksom, de må ha litt preg. Lin f.eks. Lange naturfarga lingardiner er pent;) Anonym poster: b1a17174ddbc9d25a9f953066d7a102f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #3 Skrevet 30. desember 2012 takk for svar! Er kanskje ingen dum ide! Tar gjerne imot flere tips Hi Anonym poster: c88fe96c01cb8fabc9c3f56273dcba35
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #4 Skrevet 30. desember 2012 Vi har lys grå vegger, mørk grå sofa og hvit spisestue i stuen.Samme gulv som dere, he he he,men vi bor i ett hus fra krigensdager.Masse vinduer og hvite veldig lette gardiner med grå, blanke bånd rundt og tykk gammeldags gardinstenger i hvitt. Pynte ting igjen går i krystall, glass,sølv, hvitt og rekved farget. Pleddene i sofaen er ett hvitt heklet ullteppe og ett saueskinn i hvitt men det er grått på baksiden, putene er faktisk svarte. Veldig fornøyd slik vi har det nå Hvis jeg hatt grå.gardiner måtte de vært veldig lyse evt silkestoff tror jeg... Men, nei, finere de jeg har nå... Anonym poster: f0152dbfab794f53495cc18f423009f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå