Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Fikk slengt i meg at jeg da er et kaldt og lite empatisk menneske. Mener dere hundeelskere virkelig det? Jeg jobber med mennesker og ser på meg selv som en varm person med mye omtanke for andre. Men som sagt så kan jeg ikke fordra hunder. Ville aldri gjort en hund noe, men det byr meg imot å være i samme rom som en hund og jeg ville aldri frivillig klappet en hund. Anonym poster: 85a947faa24650333e72343ce2a4e52c
♥Madam Mim♥ Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Jeg er hundeelsker og har 2 stykker selv. Jeg dømmer deg på ingen måte fordi du ikke liker hunder. Jeg på min side er ikke videre begeistret for hamster, marsvin og dyr i den duren. Alle synes de er såååå søte, men jeg er faktisk litt redd dem. Holder meg unna dem rett og slett! Vi er alle forskjelligeog det synes jeg vi skal respektere :-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har selv hunder, men har en søster som er livredd for de, og som kan styre sin begeistring. Vi er alle forskjellig, sånn er det bare Anonym poster: 921348984303b7f15a8436fc3902239e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Glad i de fleste dyr jeg, så ser ikke hvordan noen ikke kan forda de.. Og at de virkelig byr deg imot er vanskelig å forstå, og du kan lett virke som et lite sympatisk menneske for hundemennesker da vil jeg tro ja .. For meg blir det det samme som å si at du ikke liker barn. Anonym poster: 0f6bf613f2cd6c7fb8f91fd0f525c193
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Fikk slengt i meg at jeg da er et kaldt og lite empatisk menneske. Mener dere hundeelskere virkelig det? Jeg jobber med mennesker og ser på meg selv som en varm person med mye omtanke for andre. Men som sagt så kan jeg ikke fordra hunder. Ville aldri gjort en hund noe, men det byr meg imot å være i samme rom som en hund og jeg ville aldri frivillig klappet en hund. Anonym poster: 85a947faa24650333e72343ce2a4e52c Signerer denne! De røyter, sikler og stinker, æsj. Anonym poster: 69b2f8fd0c5c5e459c581814182aa3cc
BikkjeBisk Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Har selv hund, men forstår og respekterer andre som ikke liker hunder. Vi er jo alle forskjellige og man trenger aldeles ikke være et forferdelig menneske uansett om man liker hund eller ei. Må være et menneske fra PETA som har kjefta på deg
CarmaCameleon Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har selv en hel haug hunder, og er dyreelsker #1, men jeg respekterer jo de som liker noe annet enn meg. Du liker kanskje sylteagkurk? Det gjør ikke jeg! Hehe! Neida, men når sant skal sies kan jeg jo ikke på noen måte forstå at det går an å ikke elske hunder, men det samme kan jo sies om så mangt
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #8 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har selv en hel haug hunder, og er dyreelsker #1, men jeg respekterer jo de som liker noe annet enn meg. Du liker kanskje sylteagkurk? Det gjør ikke jeg! Hehe! Neida, men når sant skal sies kan jeg jo ikke på noen måte forstå at det går an å ikke elske hunder, men det samme kan jo sies om så mangt du heter vel ikke tilfeldigvis Lizbeth? Anonym poster: 3fffff5ef7ac1df46bf2a31efeb96d97
Cinnamon4 Skrevet 30. desember 2012 #9 Skrevet 30. desember 2012 Jeg er hundeelsker og har 2 stykker selv. Jeg dømmer deg på ingen måte fordi du ikke liker hunder. Jeg på min side er ikke videre begeistret for hamster, marsvin og dyr i den duren. Alle synes de er såååå søte, men jeg er faktisk litt redd dem. Holder meg unna dem rett og slett! Vi er alle forskjelligeog det synes jeg vi skal respektere :-) Akkurat som å høre meg selv. Har også hund og katt, har alltid hatt hund, hatt hest - men små dyr... redd! Jo mindre, jo verre.
♥Madam Mim♥ Skrevet 30. desember 2012 #11 Skrevet 30. desember 2012 Jeg er hundeelsker og har 2 stykker selv. Jeg dømmer deg på ingen måte fordi du ikke liker hunder. Jeg på min side er ikke videre begeistret for hamster, marsvin og dyr i den duren. Alle synes de er såååå søte, men jeg er faktisk litt redd dem. Holder meg unna dem rett og slett! Vi er alle forskjelligeog det synes jeg vi skal respektere :-) Akkurat som å høre meg selv. Har også hund og katt, har alltid hatt hund, hatt hest - men små dyr... redd! Jo mindre, jo verre. Hehe jeg ligner nok en del på deg. Jo større dyr jo bedre! ar også tidligere hatt hest og har planer om å skaffe meg en ny :-D
jeem Skrevet 30. desember 2012 #12 Skrevet 30. desember 2012 Her har vi også hunder, og jeg kunne overhode ikke tenke meg en hverdag uten hund Det blir rart bare å prøve på å forestille seg det. Hva er foresten vitsen med å gjette på navn til andre her inne? Det er muligens en grunn til at de IKKE velger å signere med fult navn?
CarmaCameleon Skrevet 30. desember 2012 #13 Skrevet 30. desember 2012 Her er huset fullt av både marsvin og rotter også, hihi Sistenevnte er det på merkelig vis mange som ikke liker..
CarmaCameleon Skrevet 30. desember 2012 #15 Skrevet 30. desember 2012 Sant nok, JEmilie Tror nok ingen kunne ha gjettet seg frem til hvem jeg er uansett, navnet mitt er blant de sjeldne heldigvis
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #16 Skrevet 30. desember 2012 Hmmm.... kjenner jeg begynte å lure selv når jeg så at du heter både skorpionen ooog er dyreelsker. kan være en tilfeldig greie da? kanskje jeg blir litt forhåndstenkende her men jeg kobler deg litt opp mot en blogger jeg leser bloggen til. hun har en skorpion tatovert på skulderen er like gammel som deg å har flere hunder. veldig spent på om du annonserer graviditet på bloggen din om ikke lenge. jeg skal allefall ikke avsløre deg. hihi. Anonym poster: 60aebc4b242881d0b15fd724a7231064
CarmaCameleon Skrevet 30. desember 2012 #17 Skrevet 30. desember 2012 Haha, jeg tror jeg har sett titalls mennesker med skorpion tatovert på seg Kjæresten min har også det, så jeg tror nok du heller skal være forsiktig med hva du skriver Hadde jeg vært henne vet jeg jo at jeg ville ha blitt dødsens fornærma nå
jeem Skrevet 30. desember 2012 #18 Skrevet 30. desember 2012 Hva i ALLE dager er poenget med dette da, dere anonyme? Ikke fint gjort overhodet av dere!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #19 Skrevet 30. desember 2012 var bare en slående likhet... så hadde det vært veldig koslig om hun jeg leser bloggen til ble gravid. virker som en fin og reflektert jente som jeg er sikker på blir en fin og oppegående mamma. men ikke noe vondt ment at jeg stiller spørretegn om det. somsagt. jeg venter i spenning og skal overhodet ikke avsløre deg med hverken nettadresse eller noe. er nemlig nestent sikker på at det er deg. hihihi. Anonym poster: 60aebc4b242881d0b15fd724a7231064
Cinnamon4 Skrevet 30. desember 2012 #20 Skrevet 30. desember 2012 Til og med jeg har en skorpion på skuldra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå