Gå til innhold

Hva skal dere på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?:)

Anonym poster: ae6357cd67a160dbd3a09a71f72d9407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har innvitert meg selv til mamma og de så skal på middag der,også se på rakettene sammen med de.

Skrevet

Vi skal være hjemme, spise kalkun og sjokoladefondant. Kl 8 blir det litt fyrverkeri og senga for de små etter det:) vi blir vel se en film eller serie:)

Stille og rolig!!

Skrevet

Vi blir bare hjemme, skal spise god mat og slappe av.

:)

Skrevet

vi er bedd på middag til noen venner:)

Så blir det tidlig kveld pga. Vår 1 1/2 åring som skal legge seg og flokken med hunder som trenger trygghet under den verste rakettoppskytningaa:)

Skrevet

Jeg er så "heldig" at jeg skal jobbe. Ungene skal til foreldrene mine. Min mann skal ligge hjemme syk.

Anonym poster: 567bdbd7811f8b695ed41666cbf4655c

Skrevet

Vi skal til et vennepar med barn, alle barna får kose seg ute på ettermiddagen, så lager vi noe god mat til de.

Etter de er lagt seg så spiser vi kalkun med tilbehør. Så sitter vi å prater hele kvelden. kl 00 går vi ut å ser raketter, før vi går inn igjen.

Mennene blir å ta seg noen pils, mens damene tar det rolig. Jeg er gravid så drikker ikke uansett.

Anonym poster: f1f3ad50bf7c3d8b4ba7b8d413d9d059

Skrevet

Sikkert det samme som sist år. Vi drakk alkoholfri cider fra champagneflaske, med champagneglass så klart. Vi så film og spiste kjeks og ost. Vi snakket og hadde det hyggelig. Klokka tolv våknet vi av rakettene og tittet ut fra soveromsvinduet. ;)

Skrevet

Vi skal være hjemme. Min far og søster kommer. Null alkohol.

Anonym poster: de01471ebf4224a6a34db061d6a969d7

Skrevet

Jeg skal lage deilig middag og har invitert noen venner. Etter middag blir det fest og feiring og flere gjester kommer etter vært. Kl 00.00 skal vi poppe champis å se på byens felles fyrverkeri fra toppbalkongen :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg tror vi blir hjemme.

Gullungen bestemmer leggetiden her i huset for tiden da han nekter å legge seg alene - hele huset må være mørkt og stille før Hans Høyhet godtar at det er natt :)

Så da spiser vi kalkunbryst, kjører snuppa til en venninne og kryper under dyna sånn i 23 tiden.

Skrevet

Mamma lager kalkun, og vi drar over dit. Toåringen legger seg til vanlig tid etter en tur ut med stjerneskudd, I 23 tiden tar jeg med mine søsken på en kjøretur til andre siden av byen for å se på rakettene som skytes opp før midnatt. Drar tilbake litt før midnatt og jeg er sannsynligvis innendørs siden min datter sover der.

Skrevet

Vi er invitert til venner som har kjøpt seg hytte på fjellet i høst i år. Skal bare lage en kake, resten er ordnet. Tror det blir kalkun til middag.

Har lånt svigerfars bil, den har firehjulstrekk og piggdekk, veiforholdene er visst ganske dårlig slik at vi ikke vil ta sjansen å bli stående fast med vår egen.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Barna og jeg får besøk av ei venninne av meg og hennes barn.

Jeg skal lage kalkun, og har kjøpt barnesjampis ;)

Iskake til dessert.

Så blir det raketter til midnatt og natta på store og små etter det ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Får besøk av et vennepar med 2 barn. spiser kalkun og dessert, så leker de mens vi prater, så går vi ut midnatt å se fyrverkeriet alle sammen:)

Skrevet

Vi skal spise middag hos et vennepar ,reiser vel hjem i 8-9 tida:)

Minstejenta på 2 skal nok sove og de to andre på 12 og 6 får kjøpe seg ny film og masse snop ;)

Ut å sende raketter kl 00.00:)

Blir nok litt stjerneskudd og småraketter for lillegull før hun legger seg.

Skrevet

Jeg har satt champagnen i kjøleskapet nå. Her vi er er det sommer og vi skal møte masse venner til picnick ved stranden på ettermiddagen. Lokalt fyrverkeri kl 21 og etter det satser vi på å legge ungene mens de voksne fortsetter med nachspiel til neste år en gang...

Anonym poster: 01801047b45bdf159ccfb6284a14d8e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...