Gå til innhold

Tining av kalkun..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg ta den ut idag? Skal ha den til nyttårsaften.. Og kan den tines inatt på benken? Får ikke plass i kjøleskapet....

Anonym poster: b5ce856ab2e22b65607d787b729e531b

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tok den ut igår vi. Står i kjelleren.. den er 8 kilo da så kommer sikkert litt ann på for når du må ta den opp

Skrevet

Tok den ut igår vi. Står i kjelleren.. den er 8 kilo da så kommer sikkert litt ann på for når du må ta den opp

Men har du den i kjøleskap? Kan den stå på benken til i morgen uten at den blir fordervet? Må rydde i kjøleskapet i morgen og prøve få den inn. Den er 5, 2 kg..

Skrevet

Hei de anbefaler at den tines i kjøleskap /kald kjeller

du kan ev ta den ut og tine den videre på benken etterhvert.

har du ikke mulighet til å ha den i kjøleskap så blir den ikke fordervet om du har den på benken inatt siden den bruker lang tid på å tine

Best resultat med å tine den langsomt i kjøleskap

Det er på tide å begynne tiningen

Skrevet

Hei de anbefaler at den tines i kjøleskap /kald kjeller

du kan ev ta den ut og tine den videre på benken etterhvert.

har du ikke mulighet til å ha den i kjøleskap så blir den ikke fordervet om du har den på benken inatt siden den bruker lang tid på å tine

Best resultat med å tine den langsomt i kjøleskap

Det er på tide å begynne tiningen

Takk. Tenkte sette den på verandaen men har så masse katter som er her og snoker at da blir det vel fest her inatt;) Jeg setter den i kjøleskapet i morgen tidlig når jeg har fått gjort plass. Kom bare på det nå og er stuptrøtt så gidder ikke gjøre annet enn å legge meg;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men har du den i kjøleskap? Kan den stå på benken til i morgen uten at den blir fordervet? Må rydde i kjøleskapet i morgen og prøve få den inn. Den er 5, 2 kg..

Nei den står kaldt i kjelleren. Tror kanskje ikke jeg ville tatt sjansen, men jeg vet ikke altså.

Skrevet

Har hørt om de som har lagt ribba til tining ute og kattene har kost seg ja :)

Vi har kaldt kjøkken og dør så om vi må tine noe så står det på benken i et relativt kaldt rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...