Gå til innhold

Jeg er så skuffet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde ei veldig god veninne, men det har jeg tydeligvis ikke! Ser jo nå at jeg bare har vært en som har hengt på lasset, når jeg selv har tatt initiativ til å være sammen med henne.

Vi flyttet til hver vår kant av landet nå i sommer, og har pratet en del på face og telefon. Hun har snakket mye om hvor koselig det kom til å bli og se meg og lille igjen, men har sannelig ikke hørt noe fra henne i hele julen. Idag da jeg sto på jobb (har fått noen vakter på min gamle jobb) kom hun og ei annen veninne innom. De kjøpte noe til i kveld, og jeg spurte om dem skulle ut. Da fikk jeg til svar at de skulle være hos henne, og hun ramset opp en hel gjeng som også skulle komme dit. Skjønte fort at jeg ikke var invitert sammen, og kjente at jeg ble litt trist. Mange mener vel at jeg burde spurt, men ser nå at jeg orker ikke presse meg på lengre. Hadde hun ville hatt meg der hadde hun vel invitert meg? Eller?

Er så usikker, og tror nok jeg har mistet ei veninne- som kanskje ikke har vært ei så god veninne som jeg trodde :(

Anonym poster: fe164eb0c5702403505386b4ef8ee9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager, men slik er det dessverre ofte når man blir mamma :-(

Har mistet noen "venner" pga det jeg også!

Skrevet

Ja, det er nok sånn det er, og blir man alenemamma, så blir det enda verre..

Anonym poster: 09bb14d141cb06e6b3ea1115ab475967

Skrevet

Men hun vet at jeg har barnevakt, og vet at jeg sågjerne vil dra ut med henne :(

Men er vel når man får barn at man finner ut hvilke venner som er dine ekte venner som stiller opp og er der for en!

Anonym poster: fe164eb0c5702403505386b4ef8ee9c0

Skrevet

Er kjempekjipt å bli ekskludert. Jeg har også opplevd det der en del, og det gjør ganske så vondt.

Skrevet

Så trist, men samtidig hennes tap som har mistet deg. Du virker som en god person. Ikke bry deg.

Anonym poster: 6351df56b8fdec371dc73fbfa9203398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...