Gå til innhold

Uteblitt mens, men negative tester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen på onsdag. Ingen tegn til den, foruten litt murringer nederst i magen innimellom.

Forsøker å bli gravide, men tok en test onsdag og i dag, begge negative.... :-(

Da er vel alt håp ute for denne gang? Når evt. oppsøke lege?

Føler ikke at jeg stresser rundt dette, da det er første prøvepetiode. Typisk om det skal klusse seg til i syklusen med en gang. Hatt stabil syklus over 1,5 år nå.

Anonym poster: 4de8e50a83125835612685395e5c819f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du må vente en ukes tid? Å ta en test igjen da..

Skrevet

Nei, har ikke gått på p piller på flere år nå.

Vente en ukes tid da.. Takk for svar :-)

Skrevet

I svangerskap nr 2 testet jeg ikke positivt før en uke etter jeg skulle hatt mensen . Så prøv igjen om noen dager .. Lykke til !

Skrevet

Dersom du nylig har vært syk, omgangssyke eller kraftig forskjølelse f.eks, eller bare vært veldig stressa og/eller sliten, så kan menstruasjonen være forsinket pga det.

Jeg hadde også regelmessig mens i ca ett år før den plutselig ble en uke forsinket. Jeg var ikke gravid

Skrevet

Nei får vel bare vente.. Den kommer vel snart, skulle bare ønske vi kunne komme i gang igjen med ny prøveperiode nå da. Er på dag 40 nå...

Forresten, ikke vært syk, stresset eller noe.

Takk for svar!

Skrevet

jeg testet negativt 4 dager etter ikm, men testet positivt da jeg testet igjen 14 dager etter ikm, så alt er mulig :) Jeg ville prøvd å ikke tenke så mye på det, så tar du en test om en liten stund :)

Anonym poster: d38bbbe0f72efa45a4b031684c41c41b

Skrevet

Jeg var treig med å teste positiv, hadde IKM mandag, testet blendahvitt til torsdag, da var den svakt rosa, først i går fikk jeg klart svar (og JAAA, jeg er gravid)!

Skrevet

Gratulerer!! :-D

Ja jeg har jo er lite håp enda.. Men tror ikke jeg har blitt gravid denne gangen egentlig..

Men takk for oppløftende svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...