Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 De dro den ut, hele tanna. Betennelse og drit under den! Ikke rart den delte seg i to.... Men, hvor fort gror hullet? når jeg fjerna tann sist så sydde de...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Hva har skjedd? Anonym poster: f979016c33ff7fd504a1649c9a5307c4
Frøken Lakenskrekk Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Ca en uke ville jeg regna med blir fort en hinne over selve såret, men kan være litt ømt en god stund da men ca etter en uke vil det være ganske grodd, kanskje ikke helt, men på god vei
Honningmelon Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Oi da. Skal du sette inn ny "tann" da eller?
humlesurr Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Øøøøø, har du ikke tenkt deg til tannlegen?
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Takk, frøken lakenskrekk. Har vært hos tannlegen da, det er jo han som er "de" jeg har da ikke revet den ut selv Vet ikke om jeg skal sette inn ny.... Får høre med min tannlege hva det evnt vil koste
humlesurr Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 Haha, leste "da" og trodde tydeligvis det sto "jeg" etter "dro". *setter fra seg vinglasset*
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2012 #8 Skrevet 29. desember 2012 Haha, leste "da" og trodde tydeligvis det sto "jeg" etter "dro". *setter fra seg vinglasset* Ha ha ha! nei er du gal. Han brukte 10 min på å få den ut, hadde jeg ikke klart om jeg hadde prøvd engang Drikk å kos deg du, så skal jeg ikke skrive flere innlegg
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. desember 2012 #9 Skrevet 29. desember 2012 Takk, frøken lakenskrekk. Har vært hos tannlegen da, det er jo han som er "de" jeg har da ikke revet den ut selv Vet ikke om jeg skal sette inn ny.... Får høre med min tannlege hva det evnt vil koste Du burde sette inn en ny tann ellers så kan den tanna du har over/under begynne og vokse sånn at du får en veldig lang tann.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2012 #10 Skrevet 29. desember 2012 Takk, frøken lakenskrekk. Har vært hos tannlegen da, det er jo han som er "de" jeg har da ikke revet den ut selv Vet ikke om jeg skal sette inn ny.... Får høre med min tannlege hva det evnt vil koste Du burde sette inn en ny tann ellers så kan den tanna du har over/under begynne og vokse sånn at du får en veldig lang tann. Hæ, er det sant?? På innlegget jeg skrev til morgen i dag var det jo noen som sa at det kostet oppmot 30.000.....
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. desember 2012 #11 Skrevet 29. desember 2012 Takk, frøken lakenskrekk. Har vært hos tannlegen da, det er jo han som er "de" jeg har da ikke revet den ut selv Vet ikke om jeg skal sette inn ny.... Får høre med min tannlege hva det evnt vil koste Du burde sette inn en ny tann ellers så kan den tanna du har over/under begynne og vokse sånn at du får en veldig lang tann. Hæ, er det sant?? På innlegget jeg skrev til morgen i dag var det jo noen som sa at det kostet oppmot 30.000..... Ja,helt sant. Har opplevd det selv. Jeg måtte trekke noen tenner for noen år siden og mine tenner har begynt og vokse Men, nå har jeg endelig råd til å sette inn nye tenner. Det koster ikke 30000 for 1 ny tann. Men du må nok ut med 10-15 tusen.Spør tannlegen din om han kan få lagd den nye tanna de i feks Thailand,det kan du spare noen tusen på Mange tannleger som gjør det.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2012 #12 Skrevet 29. desember 2012 Takk, frøken lakenskrekk. Har vært hos tannlegen da, det er jo han som er "de" jeg har da ikke revet den ut selv Vet ikke om jeg skal sette inn ny.... Får høre med min tannlege hva det evnt vil koste Du burde sette inn en ny tann ellers så kan den tanna du har over/under begynne og vokse sånn at du får en veldig lang tann. Hæ, er det sant?? På innlegget jeg skrev til morgen i dag var det jo noen som sa at det kostet oppmot 30.000..... Ja,helt sant. Har opplevd det selv. Jeg måtte trekke noen tenner for noen år siden og mine tenner har begynt og vokse Men, nå har jeg endelig råd til å sette inn nye tenner. Det koster ikke 30000 for 1 ny tann. Men du må nok ut med 10-15 tusen.Spør tannlegen din om han kan få lagd den nye tanna de i feks Thailand,det kan du spare noen tusen på Mange tannleger som gjør det. Ja, 15 kan jeg leve med. Men fikk du ny der det ikke var noe igjen?? Han dro jo ut alt lissom.... Fader, regnet på det istad og den har allerede kostet meg 15.000. Kunne jo bare bytta den ut med en gang
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. desember 2012 #13 Skrevet 29. desember 2012 Har ikke fått det enda,skal begynne i febuar.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2012 #14 Skrevet 29. desember 2012 Har ikke fått det enda,skal begynne i febuar. Ok... Ja, får høre med min tannlege om hu har noe forslag
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #15 Skrevet 29. desember 2012 Når tanna er borte har du tre valg.. Ingen tann Bro, men er tennene ved siden av friske tenner blir jo disse slipt på, å ikke så sterke som før. En bro koster prisen på en krone * så lang bro du må ha. 3 tenner sikkert, så fort 16000- 18000 kr. Implantat, da setter du en skrue i kjeven, det koster mellom 25000 og 30000 kr. De fleste tannleger bestiller fra norske teknikere, som igjen bestiller fra utlandet. Prisen er sin den er uansett. Anonym poster: ddb852b74e91eedfe52d8b332571b140
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2012 #16 Skrevet 29. desember 2012 Takk for svar.... Mamma har fått tannlegen til å bestille fra utlandet og det var billigere. Får se hva tannlegen sier og hva slags betalingsordning vi kan bli enige om. Bare tanken på å borre inn en skrue får det til å vrenge seg
Papegøyeblomst Skrevet 29. desember 2012 #17 Skrevet 29. desember 2012 Jeg satte inn implantat på EN tann for 2 år siden - det kosta 29500kr...
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2012 #18 Skrevet 29. desember 2012 Ja, jeg regner ikke med det blir billig...
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2012 #20 Skrevet 29. desember 2012 Ufattelig dyrt. Hvertfall når jeg ser tilbake på hvor mye penger den har kostet så langt.... Det får koste det det koster. Problemet er vel jobben rundt det... Jeg har tannlegeskrekk og kan ikke fordra tenner. Borre inn i kjeven.... begynner nesten å grine bare ved tanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå