Gå til innhold

Hvor kjøpte dere brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og erfaringer med å bestille på nett?

Anonym poster: 68e9b5931b8667ac798363ff94567b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt på finn :) Ble veldig fornøyd. Prøvde flere før jeg fant den rette da.

Skrevet

Jeg bestilte min på nettet. Fant et bilde av en kjole jeg likte og kontaktet en skredder i Kina. Jeg ville forandre litt på den og forklarte skredderen hvordan jeg ville den skulle se ut. Jeg sendte inn målene mine, og vips.. Så var kjolen sydd og den kom i posten. Helt nyyyydelig ble den! Akkurat slik jeg ville ha den! Kostet meg 2500,- totalt :)

Anonym poster: 7e302a243ab9e3a9eefc258b627ad06e

Skrevet

Tegnet den selv og fikk den sydd av en syerske. Ble ikke spesielt dyrt, anbefales!

Anonym poster: 2eba5cfb204fd5ed38de3396df3287d6

Skrevet

Lindex.. :)

Nydelig skjørt og tunika og sjal..

Hadde en enkel bryllup, vielse hos byfogden og liten sammenkomst etterpå.

Vi har en stor familie, lå forventninger i luften ang gjestelisten da vi vurderte klassisk kirkebryllup. Svigermor begynte å brøyte seg for mye frem og komme med formaninger, så mannen min og jeg gjorde en helomvending og tok en enkel og meget billig vielse istedet..

For oss var det samme hvordan vi ble gift, så lenge vi ble det. Vi elsker hverandre og vil være sammen for evig.. det å blakke oss på en gedigen bryllupsfeiring med stasen og det hele og den store familien ville ikke ha gjort oss mer gift enn det vi ble med det lille og enkle som vi valgte istedet.. :)

He he..laaaaang forklaring på et spørsmål som krever et enkelt svar :)

Skrevet

Jeg kjøpte den også brukt på finn. Fant min drømmekjole til under halv pris der :) bryr meg ingenting om at noen har brukt den før meg, den så jo kliss ny ut :)

Anonym poster: 59b9963e0d005786061a75fd718b9e2e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jkdress.com

Nydelig, kjapp levert og billig

Skrevet

Prøvde brudekjoler på brudesalong i Oslo. Bestilte så en rimelig brudekjole fra Kina over internett. Ble kjempeskuffa når kjolen kom frem i posten, kvaliteten var rett og slett elendig. Men man kan jo ikke sammenligne Maggie Sottero/Pronovias-kjoler med billig dritt fra Kina... Har man først prøvd en kvalitetsbrudekjole så blekner alt annet...

Endte opp med å kjøpe brudekjole på finn.no som jeg fikk perfeksjonert hos en dyktig skredder :)

Anonym poster: bfde48d535dfccfbea3d952bc78e27a8

Skrevet

I en helt vanlig klesbutikk, giftet meg i en hvit sommerkjole som kostet 600 kr (for 12 år siden).

Anonym poster: 4cf7365309f6a253725d198d1759d1af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...