Gå til innhold

Hva sier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna og typen hennes dro for de var trette og slitne, jeg har barnefri. Blir det for dumt og dra ut alene på byen?

*skal skal ikke*

Anonym poster: 61512fdfe752966197ce652e674cde6c

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Hadde ikke gjort det med mindre jeg visste jeg traff noen jeg kjente :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Om du føler du er av de som kan dra ut alene uansett, kanskje kommer lett i kontakt med andre, eller kan ha det fint på egenhånd, så hvorfor ikke?

Selv hadde jeg nok kjedet meg om jeg var alene, følt meg noe malplassert om jeg var midt blandt alle de som kom sammen, og jeg ble alene. Men så er ikke jeg av de som faktisk kommer lett i prat med noen andre heller.

Skrevet

Hopp i det! Ta deg et par glass vin, hør på feelgood musikk, og stikk ut et sted der du vet at du trives. Enten så treffer du på noen kjente, eller så finner du noen å tyte med. :)

Er jo bare å gå hjem hvis det ikke er kjekt. :)

Skrevet

Kommer helt an på hvor sosial du er!! Har du lett for å komme i kontakt med andre mennesker og ha det gøy uten at du kjenner en levende sjel der så ser jeg ikke noe i veien med at du drar ut!

Blir du derimot sittende for deg selv i en krok har du det nok best hjemme i sofakroken med godteri og fin film på tv :-)

Skrevet

Jeg er ikke typen til det, men siden du vurdere det så antar jeg at du er.

Kjør på og ha det kjekt!

Skrevet

Bor i gangavstand til byens utesteder, å synes kvelden ble over litt fort. Er litt opp og ned på det og få kontakt med nye folk :/

Tenker mest om jeg skal orke og gå ned til sentrum *trenger motivasjon og et spark i ræva*

HI

Anonym poster: 61512fdfe752966197ce652e674cde6c

Skrevet

Jeg hadde dratt ut. Jeg har gjort det flere ganger, og blir alltid kjent med noen nye :)

Anonym poster: 00d9b218b0925d9c80cf5588bd5f7d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...