Gå til innhold

Eiendeler


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det skjedde litt mye når jeg og barnet mitt dro fra bf. Han har siden nektet å utlevere mine eiendeler, bortsett fra klær og diverse toalettpartikler. Vi har vært gjennom en rettssak, og jeg har sendt de kvitteringene/bankutskriftene jeg har gjennom advokaten min.

 

Jeg vet jeg kan anmelde ham, hvis han fortsetter å nekte meg disse eiendelene, men hva skjer videre? Jeg vet at politiet muligens kan ringe ham når jeg er å anmelder ham for å prøve å unngå dette, men om han fortsetter å nekte, hva skjer videre da?

 

Jeg har prøvd helt siden jeg dro fra ham, men han og hans advokat drenerer det hele tiden. Er det mulig å sette en frist før jeg anmelder? Jeg vil egentlig ikke gjøre det, men det blir jo siste utvei.

 

Anonym poster: 475173a2eb7736d738b5ced6fe3b3b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom han tilbakeholder eiendeler og gjenstader som fortsatt er dine og som du har rettmessig krav på så kan du kontakte politiet for å be dem om å være behjelpelig, ved tilstedeværelse, med å få hentet ut tingene.

Det er ikke alltid at politiet har tid eller mulighet, og kan de ikke bistå så be om å få snakke med en jurist som kan hjelpe deg på hvordan du skal gå frem i saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han tilbakeholder eiendeler og gjenstader som fortsatt er dine og som du har rettmessig krav på så kan du kontakte politiet for å be dem om å være behjelpelig, ved tilstedeværelse, med å få hentet ut tingene.

Det er ikke alltid at politiet har tid eller mulighet, og kan de ikke bistå så be om å få snakke med en jurist som kan hjelpe deg på hvordan du skal gå frem i saken.

 

Jeg har vært i kontakt med politiet ang dette, og først sa de at de kunne, men da jeg ringte og ville få det gjennomført gikk det plutselig ikke. Så lenge han nekter meg og politiet inn i leiligheten, kan de ikke gjøre noe. Selveste sjefen på politistasjonen prøvde å fungere som mellommann mellom oss, men han nektet oss å komme.

 

Men om jeg anmelder, hva skjer videre da?

 

 

 

Anonym poster: 475173a2eb7736d738b5ced6fe3b3b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde min eks også, jeg sa jeg skal ha mine ting og vi skal dele innbo som er felles likt, vil du ikke kommer jeg til å fortelle familien, naboer og arbeids kollegaer hvordan dy er,og da. Ved hjelp av tv 2 hjelpe deg. Det funket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde min eks også, jeg sa jeg skal ha mine ting og vi skal dele innbo som er felles likt, vil du ikke kommer jeg til å fortelle familien, naboer og arbeids kollegaer hvordan dy er,og da. Ved hjelp av tv 2 hjelpe deg. Det funket

Say what?? Tv2 hjelper deg? Really?!? Ler meg i hjel! Det er jo forbrukere...

D som er litt sid på flasken i kveld eller eksen som har litt tungt for det?

 

Anonym poster: 08d465bcd8d52efc4c66c3f7c3872a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde min eks også, jeg sa jeg skal ha mine ting og vi skal dele innbo som er felles likt, vil du ikke kommer jeg til å fortelle familien, naboer og arbeids kollegaer hvordan dy er,og da. Ved hjelp av tv 2 hjelpe deg. Det funket

 

Familien hans vet om det, de støtter han. Han vet at jeg kommer til å anmelde det, men han bryr seg ikke...jeg gidder ikke ringe til arbeidskollegaene hans heller, de har ingenting med dette å gjøre.

 

Jeg trodde det var normalt at man fikk ta med seg eiendeler og inventar man eier når man flytter. Det er jo ikke riktig at han skal sitte med feks gaver jeg har fått fra min familie som smykker og bilder.

 

Hi

 

Anonym poster: 475173a2eb7736d738b5ced6fe3b3b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...