Gå til innhold

hvor mange ganger har du vært gift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gifter meg med min elskling i juni 2013.

Blir mitt förste ekteskap -og jeg önsker bare å gifte meg en gang! Om det tar slutt mellom oss eller ikke.

Jeg er litt "gammeldags" på det punktet, og ser ikke vitsen med å gifte seg bare for å väre gift. Vil ikke love det samme flere ganger.

Min blivende mann derimot, har faktisk värt gift för. Og jeg må inrömme at det har gjort meg usikker mange ganger. Jeg blir jo kvinne nr to han lover dyrt og hellig foran Gud og familie at han skal holde sammen med for resten av sitt liv... Betyr det like mye for han nå da?

Dette er jo klart min egen usikkerhet og basert på hvordan JEG tenker på ekteskapet. Så jeg har godtatt at min sambo ser anderledes på det og at det betyr like mye for han nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satser på å bli det en eneste gang. Ble forlovet andre juledag og skal prøve å få til bryllup i løpet av sommerhalvåret. Om ikke noe grusomt skjer, blir det oss for alltid. Tanken på å skulle leve med en annen, er umulig å ha akkurat nå. Et ekteskap er hellig og varer forhåpentligvis en livstid. :)

Skrevet

1 gang :) Vært gift i 3,5 år og sammen i 10 år :D

Anonym poster: 218c1859e4f61bdfd053a9522da8fa25

Skrevet

Gift en gang, 9 års bryllupsdag i morgen:-)

Anonym poster: 76fa7c1f5602746a460af382974f52d1

Skrevet

Er gift for første gang. Vi har vært gift i ti år, og kjærester i mange år før det.

Skrevet

Håpar me lever lenge nok til at det held med den eine gongen.

Skrevet

Fy å skam! Tenk å ha giftet seg flere ganger :o

Hvem sier at en ikke kan få lov til å gjøre som man vil, og å leve sitt eget liv?

Er de som lever etter "reglene" så mye bedre enn andre?

Skinnhellige, det er det de er! Tipper de aller, aller fleste har ligget med fler enn en mann og.. Syndere hele haugen :P

Skrevet

Skinnhellige for at man har vært/er gift en gang? Hva i all verden? Hvor leser du at man dermed vurderer seg som «bedre» enn andre? Hvem sier at man ikke kan leve som man vil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...