Gå til innhold

argh, der er den fordømte hannbikkja her igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg sprø dette her, har to tispe her, som har løpetid omtrent etter hverandre. Nå er det den yngste bikkjas tur, jeg har en godt forsvarlig hundegår de er ute i nå det er kveld og vi ikke har mulighet til å gå tur på grunn av sovende unger, denne er altså godt forsegla med plattin nederst ved nettingen og og har netting over så jeg er temmelig sikker på at ingen av frøknene kommer seg ut eller at uønska gjeste kommer seg inn.

men, så har har jeg tydeligvis en nabo som finner det greit å slippe sin ukastrerte hannbikkje ut på turer alen eller så sjekker han den ikke om den har stukket av. så så er det fristende for den å komme hit hvor det dufter deilig hundefrøkner, fyker rundt det ene hushjørnet fra det andre, noe som hisser opp tispene. den gamle ser ut ut som om hun er klar til å fyke på ham"ho har aldri hatt så mye til over for ukastrerte hanner), mens den yngste kommer med høye lengselfulle hyl og pip.

Resultat blir da at jeg må ta inn bikkjene så ikke alt bråket skal våkne gutta, hundegården står nemlig like nedenfor soveroms vinduet deres.

har ringt eieren før og sagt at nå plukker du opp bikkja di eller så ringer jeg politiet el no lignende

noen som har noen tips t hvordan jeg kan få ordnet opp i dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt politiet om det ikke nytter å snakke med eieren, det er faktisk båndtvang. Det er dessuten ikke hyggelig om folk som er redd for hunder skulle møte den tuslende alene.

Anonym poster: ab255be18171ff4e4d34956216e9459c

Skrevet

Ring politiet som du sier at du skal gjøre :)

Skrevet

ring falken. Si det er en løs hund og den skremmer deg. De fanger den inn og det koster penger for eier å få den ut igjen!!

Litt slem løsning, men ærlig talt så er det en fryktelig sløv hundeier!!!

Hunder her jeg bor er heldigvis ikke løse dersom de ikke har slitt seg, eldste tispa mi går ikkeav veien for en slosskamp uansett kjønn..

Skrevet

Sliter med det samme :( Det værste er at naboenes hunder ligner på våre, så vi får stadig kjeft for at våre hunder flyr løse. Sist nå i jula, men da var vi ikke hjemme en gang (alle også hunder er på fjellet). Fryktelig frustrerende!

Anonym poster: 7e8acb3dfe7950fef73cf6842b9289ac

Skrevet

Ta inn tispene og lås naboens bikkje inn i hundegården. Så må han ringe på hos deg og be om å få bikkjekreket ut igjen. Da har du muligheten til nok en gang å si han noen alvorsord, og at du neste gang vil be falken om å hente den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...