Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 At jeg måtte flytte fra venner og familie. Nå har jeg ødelagt livet mitt. Mvh mislykket dame. Anonym poster: 076d2d5a7840836b18ff438ad3cb71a9
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 ? Anonym poster: d8b41542166df40e737ef3156026967e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Hva med å flytte tilbake? Anonym poster: 3e8acd02480155071f870003db975807
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Kommer alt an på hva du gjør det til selv. Du kan enten sette deg ned og tenke at dett var dett, eller du kan reise deg, og ta tak i mulighetene. Alt går med litt bannskap og pågangsmot
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Neida, livet ditt er ikke ødelagt, du må bare begynne på nytt. Skaffe deg nye venner, et nytt nettverk osv. Det tar tid, men det er fullt mulig. Hilsen ei som også flyttet langt fra venner og familie, var ensom og lei meg, men som har fått stablet livet på bena igjen. Anonym poster: e0567661e25a2e35850540da6f71a42e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Lettere sagt enn gjort. Ellers er det bra Anonym poster: 11fa7d0c96d506306244e90655a3ada8
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 Har venner men skulle hatt mer av F-ordet :/ Anonym poster: 11fa7d0c96d506306244e90655a3ada8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå