Gå til innhold

Har dere fremdeles julestemning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare elsker romjulen!! Nå sitter jeg med stearinlys og det flotte treet vårt og ser julekonsert med Michael Buble. Ååå julen er fantastisk!!

Anonym poster: cd99cf44aa6e7d95566f872f90056489

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei:) men koser meg for det :) men Julen for min del er over idag :) gleder meg mest til et nytt år nå :)

Skrevet

Ja, til gjengjeld fekk eg ikkje julestemning før julaftan..

Skrevet

Hvis ikke jeg hadde hatt julestemning nå midt i jula, så ville jeg blitt ganske skuffet! Så heldigvis har jeg julestemning og jeg håper den holder godt over nyttår :D

Skrevet

Nei, takk og pris ikke. Et helt år til neste år!!!

Men håper at jeg kanskje til nesteår kan greie å gå tilbake noe av min barndoms julefølelse.

Anonym poster: 65024cc18b2e13884a644b6d1398ce14

Skrevet

Nei. Jeg har ikke særlig julestemning i romjula. Jeg har derimot veldig julestemning ukene før julaften. Jeg er lei jula nå, og gleder meg til 1. nyttårsdag, for da ryddes jula ut her i huset!

Skrevet

Nei.den er over,men vi har juleferie alle mann og koser oss og nyter dagene:-)nå ser jeg frem til nyttårsaften og kos med venner og barn før hverdagen kommer:-)

Skrevet

Her er julestemning, og i morgon skal me ha julegjestebod :)

Synes det er trist om jula skal reduserast til å kun dreie seg om dei hektiske vekene før jul med alle førebuingane, og ikkje den fredelege romjula der ein kan nyte full julestemning i huset og treffe vener og familie.

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Nei. Har ikke hatt julestemning engang :(

Gjest cunning stunts
Skrevet

Ja, så lenge julepynten er oppe, det er kakerester igjen og det er fridager med langsomt program er det jul.

Skrevet

Ja. Heldigvis. Har juleferie fremdeles.

Anonym poster: b2d8446dd4523642773ec7bf949aa942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...