Gå til innhold

Han fattige pappaen til 2.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det går?

Tenker mye på han og barna.

Men lenge siden jeg har hørt noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var vel mer sur enn han var fattig

 

Anonym poster: bf7fb76f0a0305586a20db28e32dd037

Skrevet

Søk han opp på facebook. Han lagde jo egen side til innsamlinga.

Skrevet

Men er det noe aktivitet der da??

Skrevet

Han fikk de pengene han ville ha så han kunne dra på heisatur til syden, så nå gadd han vel ikke mer.

 

Anonym poster: 6ad0c5db250cd991b35b4c81bea80ee9

Skrevet

Er jo det jeg tenker .....

 

Anonym poster: 816b3f11fb6202bbd355e4f81fec8e85

Skrevet

Mannen var nok i en rimelig sårbar situasjon, og da i tillegg skulle få så mye dritt på nett? Er kanskje naiv, men tror ikke mannen er en svindler eller tigger. Jeg hadde nok trukket meg tilbake hvis jeg var han, ikke fordi folk hadde rett i påstandene, men fordi det følger mye skam med dette. Hadde sittet igjen med mye vonde følelser.

 

Anonym poster: 47b79d74ef9f9e7e237022fc7c058c30

Skrevet

Jeg har han på facebook.. nå har de fått seg leilighet og har flyttet inn og virker for å ha det bra.. han legger ut satatuser i ny og ne. Fikk vel inntrykk av at han kanskje ikke har det så aller værst likevel.. ikke vet jeg. La ut et stygt innlegg om at niesen hadde fått iphone til jul noe alla borskjemte drittunge etc.. asså folk må faen få gi hva pokker de vil til ungene så lenge økonomien strekker til. Så syns han virker som en tosk egentlig. Den situasjonen han er i har han jo delvis påført sin egen familie så det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...