Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Har nå i flere år ordnet til bursdagsfeiring for datteren vår, og igjen skjer det samme, de aller fleste som blir invitert melder avbud en time før selskapet eller gir aldri noen beskjed om de ikke kommer. iflg facebook er det juletrefester, aking, skiturer og familieselskap som opptar tiden til de som ikke kom. Så idag kom det 2 barn. av de 10 vi inviterte. Glad de kom ihvertfall ,ellers hadde det vært ei veldig trist jente her. Dagens tanker fra meg. Anonym poster: b8bc4ef88e3f9d4aaa58f07b098dc05a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Romjulen er for de fleste familietid og det er mye som skjer i romjula. Det har du også erfart så hvorfor ikke legge bursdagsselskapet til over nyåret? Anonym poster: 71622b2b16f6c2dd0ed966a2892f52e7
Mockanin Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Har barn med bursdag i romjulen jeg også. Barneselskap har vi alltid hatt i løpet av de to første ukene i desember. Familieselskapet har vi selve dagen. Dette fordi mange er bortreist eller opptatt med andre ting i romjulen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Hadde nok valgt familietid selv over bursdagsfeiring for å si det sånn. Har venner som har barn med bursdag både lillejulaften og 2.juledag og det feires før jul. Anonym poster: 737b72c7b6c6d8936affee112b012b00
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 For å være helt ærlig trodde jeg folk hadde bedre tid i romjula enn før jul?! uansett, hva skjedde med å gi beskjed om at man ikke kan komme? Takk for svar. Da vet jeg "mann i gata" sin oppfatning om bursdager. HI Anonym poster: 9d6210907e0a70c2fb6ab6de41e6c6b1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Sønnen min har to venner i klassen med bursdag i slutten av desember, de feirer enten i begynnelsen av desember eller i begynnelsen av januar. Romjulen er familietid for de fleste, mange er bortreist eller har familie på besøk, da prioriteres det. Men er helt enig med deg i at det er vanlig folkeskikk å melde avbud om man ikke kan komme. Anonym poster: 80399eb957ba3509bf9bbcad2d30597a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 Min gutt var i selskap i dag. Naboen hadde bursdag 2 juledag. Jeg syntes det er kjempe greit. Da får de lekt med andte barn og ikke bare vært med familien sin hele tiden. Anonym poster: e30481b104dd5d600b542888e7dde5a5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #8 Skrevet 29. desember 2012 Mitt barn har bursdag nyttårsaften, og har alltid hatt barneselskapet første helg etter barnehage/skolestart. Anonym poster: 99cbe7f083ebd1aafff58c220a580798
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #9 Skrevet 29. desember 2012 Vi har også et nyttårsbarn. Vi har familie her på dagen, og barneselskap helgen etterpå.. Anonym poster: bfcedc5480b9a651071d65791c1dffa2
★julestjerne★ Skrevet 29. desember 2012 #10 Skrevet 29. desember 2012 Skal i 30-årsdag i morgon faktisk Men eg hadde glatt skippa ei bursdagsfeiring for familietid i romjula. Men då etter å ha meldt avbud..
hilde og gutta Skrevet 29. desember 2012 #11 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har bursdag i dag, og når jeg var liten så hadde jeg bare de närmeste på dagen min. Altså besteforeldre og mine gudforeldrer. Ingen barneselskap, det tok vi etter jul. På ny året. Man er ganske lei av å väre i selskap i romjulen.Mye koseligere å ha barnebursdag på nyåret.
Nettie+jentungen Skrevet 29. desember 2012 #12 Skrevet 29. desember 2012 Syns det er frekt at de ikke melder avbud før, men samtidig er vel romjula en tid man bruker på familie osv. Jeg ville nok valgt å feire i januar kanskje?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #13 Skrevet 29. desember 2012 Jeg hadde uten tvil prioritert en barnebursdag, det gjør vi uansett når på året det er, så sant det er mulig. Hvis vi av en eller annen grunn ikke hadde hatt mulighet for å komme, så hadde jeg selvfølgelig gitt beskjed så raskt som mulig. Men jeg hadde valgt selv å feire det på nyåret, hvis noen av mine barn hadde hatt bursdag i romjula. Ene sønnen min har bursdag i begynnelsen av sommerferien og til nå har vi funnet ut når de andre vi kommer til å be skal ha ferie, og feiret det så nærme bursdagen vi kan i forhold til det. Andre kommer til å ha bursdag i påsken noen år, og da kommer vi til å feire det helgen før eller etter påske. Anonym poster: 8a795bff760f8be150db8e34260777a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå