Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Anonym poster: e9d45c52fa456a8e49bcaad3fc6fab39
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Helt klart Baltezar ♥ Herlig navn du ! Anonym poster: 7a1dc379863191df6c7a87dec4be8e53
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Hva med Maltezers? Anonym poster: b5432c15840760ef965582eaf0569ff4
Februargullet2013 Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Jasper<3. Caspar NEI, Casper Funker. Baltezar virkelig? hehe, det er pappan min kaller den lille i magen min,Hater det navnet
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Gull, røkelse, eller myrra??? Anonym poster: 635bdc00edaf7bf4018cbd29aa86ed97
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 Jasper Baltezar/Baltazar er dyrenavn for meg... Anonym poster: 03571762472dc44f11f9be821257443a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå