Gå til innhold

Hvor høy er deres 3 år gamle jenter? (Gutter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 3 år og 1 måned og i dag når jeg målte hun er hun 101 cm. Er det lavt,høyt eller gjennomsnitt? ;)

Hvor høye er deres jenter? Eller gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente var tre i sept. Hun er 93 cm.

Skrevet

Jenta vår er 3 år og 1 måned og i dag når jeg målte hun er hun 101 cm. Er det lavt,høyt eller gjennomsnitt? ;)

Hvor høye er deres jenter? Eller gutter?

Søk på høyde og percentilskjema, så ser du om jenta di ligger i øvre eller nedre sjikte :)

Jeg syns hun høres høy ut. Har selv en gutt på 4 og han er 105 cm høy. Men han er veldig liten og tynn da ;)

Anonym poster: 3693b4d70595ad56d9ac50549f902fdb

Skrevet

Begge mine gutter var ca 100cm da de var 2! år, så synes nå hun høres akkurat passe ut:), jeg har høye barn da:)

Skrevet

Synes hun høres høy ut. Min på 3,5 år er 99 cm høy. Hun er omtrent som resten av kullet i størrelse, noen større og noen mindre.

Anonym poster: e3e5e7933000b7ef101ff4ef794ee449

Skrevet

Min 3 år gamle gutt er 89 cm. Han er 3 år og 2 mnd. Min datter på 5 år og 5 mnd er ca 102-103 cm. Små barn jeg har ;)

Skrevet

Min jente var tre i sept. Hun er 93 cm.

Jenta mi ble også 3 i september og er 93 cm :)

Skrevet

jeg var 103cm da jeg begynnte på skolen for mange år siden, så jeg var liiiiiten *knis*

Anonym poster: 0cb741fdddba8080e2aaecc7b5932ab7

Skrevet

Gutten min er snart fire, men når han var tre år var han 102 cm. I dag er han 113 ca :o vokste sinnsykt i sommer :-P

Skrevet

Sønnen som.nettopp.har fylt 3 år er 96-97 cm.høy. Tror det er helt gjennomsnitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...