Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #26 Skrevet 29. desember 2012 Flytte ut og avslutte forholdet? Trist, men jeg tror ikke det blir noe tap for deg... Tiden vill vise, jeg skal fokusere på å få ting klart til baby kommer å fødsel. Så får han gjøre hva han vill! Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3
Neffi78 Skrevet 29. desember 2012 #27 Skrevet 29. desember 2012 Her i huset er det barna som bestemmer hva som vi skal se på tv på dagen. Etter leggetid er det vi voksene som bestemmer. Min mann sier heller ikke hade når han tar med barne ut hvis jeg ligger på rommet, i tilfelle jeg sover. Og lurer jeg kan jeg bare gå ut av rommet å spørre selv. Du må vel skjønne at verden ikke dreier seg rundt deg. Ta deg sammen. Du høres ut som en koselig stemor. Not! Med andre ord mener du at jeg ikke skal få se noe på tv, så lenge hans barn er her da?? De legger seg 30min/1 time før meg.. så du mener at det er alt jeg skal få se på tv..?? Det vill straffer seg for deg når barna dine blir større å er vant med å få viljen sin til alt Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3 Barna mine får absolutt ikke bestemme alt, eller får viljen sin. Nå er barna mine i seng i 20.00 så da kan vi se voksen tv på kvelden. Kjønnet at du vil se litt tv du også, når de legger seg nesten like seint som deg. Men kan ikke dine behov vike litt, hvis barna ikke er så ofte hos dere. Å ikke si hade når du er på soverommet synes jeg bare blir en bagatell. Har selv hat en stemor som ikke likte å ha meg og min bror på besøk. Og en far som for det meste tok kun hensyn til henne. Så jeg synes det er fantastisk når en far viser sine barn at de fortsatt er like viktig for han som da de bodde sammen. Er du den samme dama som skrev for en tid tilbake om at du ikke fikk dusje pga at stebarna hadde faste dusjedager og ikke fikk eget pålegg. Så skjønner jeg deg noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #28 Skrevet 29. desember 2012 Her i huset er det barna som bestemmer hva som vi skal se på tv på dagen. Etter leggetid er det vi voksene som bestemmer. Min mann sier heller ikke hade når han tar med barne ut hvis jeg ligger på rommet, i tilfelle jeg sover. Og lurer jeg kan jeg bare gå ut av rommet å spørre selv. Du må vel skjønne at verden ikke dreier seg rundt deg. Ta deg sammen. Du høres ut som en koselig stemor. Not! Med andre ord mener du at jeg ikke skal få se noe på tv, så lenge hans barn er her da?? De legger seg 30min/1 time før meg.. så du mener at det er alt jeg skal få se på tv..?? Det vill straffer seg for deg når barna dine blir større å er vant med å få viljen sin til alt Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3 Barna mine får absolutt ikke bestemme alt, eller får viljen sin. Nå er barna mine i seng i 20.00 så da kan vi se voksen tv på kvelden. Kjønnet at du vil se litt tv du også, når de legger seg nesten like seint som deg. Men kan ikke dine behov vike litt, hvis barna ikke er så ofte hos dere. Å ikke si hade når du er på soverommet synes jeg bare blir en bagatell. Har selv hat en stemor som ikke likte å ha meg og min bror på besøk. Og en far som for det meste tok kun hensyn til henne. Så jeg synes det er fantastisk når en far viser sine barn at de fortsatt er like viktig for han som da de bodde sammen. Er du den samme dama som skrev for en tid tilbake om at du ikke fikk dusje pga at stebarna hadde faste dusjedager og ikke fikk eget pålegg. Så skjønner jeg deg noe bedre. Jepp det er meg! Jeg sier ikke at han kun skal vise interesse for meg, men forventer at jeg ikke bare er som luft når barna hans er her. Og alt jeg gjør å ikke gjør er galt.. Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #29 Skrevet 29. desember 2012 Flytte ut og avslutte forholdet? Trist, men jeg tror ikke det blir noe tap for deg... Tiden vill vise, jeg skal fokusere på å få ting klart til baby kommer å fødsel. Så får han gjøre hva han vill! Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3 Høres jo virkelig ut som om du er interessert i å jobbe for å få dette forholdet til å fungere... Not... Du er klar over at du IGJEN er på god vei til å bli alenemor? Hvis han er så drittsekk, hvorfor ble du gravid med ham i det hele tatt? Og du skriver at du SNART er høygravid, dvs at det er over 40 dager igjen til termin. Klarer du virkelig ikke å fokusere på noe som helst annet enn den kommende babyen de neste 6-7 ukene? Anonym poster: c7312419f2499498084a3b8c4fbe14b0
Gjest Antarctica Skrevet 30. desember 2012 #30 Skrevet 30. desember 2012 Flytte ut og avslutte forholdet? Trist, men jeg tror ikke det blir noe tap for deg... Tiden vill vise, jeg skal fokusere på å få ting klart til baby kommer å fødsel. Så får han gjøre hva han vill! Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3 Høres jo virkelig ut som om du er interessert i å jobbe for å få dette forholdet til å fungere... Not... Du er klar over at du IGJEN er på god vei til å bli alenemor? Hvis han er så drittsekk, hvorfor ble du gravid med ham i det hele tatt? Og du skriver at du SNART er høygravid, dvs at det er over 40 dager igjen til termin. Klarer du virkelig ikke å fokusere på noe som helst annet enn den kommende babyen de neste 6-7 ukene? Anonym poster: c7312419f2499498084a3b8c4fbe14b0 ...igjen? Har hun vært alenemor før? Det er tvertimot mannen hennes som blir samværsfar IGJEN. Til både de store barna og den ufødte.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #31 Skrevet 30. desember 2012 Jeg er så glad stemoren til datteren min ikke er sånn. Hun bryr seg virkelig om jenta mi, tar henne med på ting, er interessert i henne. Pappaen har siste ord, men hun er en god støttespiller. Anonym poster: 80ec978931e6457d9db9bd9eca6a9c9c
Gjest Antarctica Skrevet 30. desember 2012 #32 Skrevet 30. desember 2012 Du er visst ikke helt god, nr 31.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #33 Skrevet 30. desember 2012 Er jeg ikke helt god som liker stemoren til datteren min? Anonym poster: 80ec978931e6457d9db9bd9eca6a9c9c
Neffi78 Skrevet 30. desember 2012 #34 Skrevet 30. desember 2012 Her i huset er det barna som bestemmer hva som vi skal se på tv på dagen. Etter leggetid er det vi voksene som bestemmer. Min mann sier heller ikke hade når han tar med barne ut hvis jeg ligger på rommet, i tilfelle jeg sover. Og lurer jeg kan jeg bare gå ut av rommet å spørre selv. Du må vel skjønne at verden ikke dreier seg rundt deg. Ta deg sammen. Du høres ut som en koselig stemor. Not! Med andre ord mener du at jeg ikke skal få se noe på tv, så lenge hans barn er her da?? De legger seg 30min/1 time før meg.. så du mener at det er alt jeg skal få se på tv..?? Det vill straffer seg for deg når barna dine blir større å er vant med å få viljen sin til alt Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3 Barna mine får absolutt ikke bestemme alt, eller får viljen sin. Nå er barna mine i seng i 20.00 så da kan vi se voksen tv på kvelden. Kjønnet at du vil se litt tv du også, når de legger seg nesten like seint som deg. Men kan ikke dine behov vike litt, hvis barna ikke er så ofte hos dere. Å ikke si hade når du er på soverommet synes jeg bare blir en bagatell. Har selv hat en stemor som ikke likte å ha meg og min bror på besøk. Og en far som for det meste tok kun hensyn til henne. Så jeg synes det er fantastisk når en far viser sine barn at de fortsatt er like viktig for han som da de bodde sammen. Er du den samme dama som skrev for en tid tilbake om at du ikke fikk dusje pga at stebarna hadde faste dusjedager og ikke fikk eget pålegg. Så skjønner jeg deg noe bedre. Jepp det er meg! Jeg sier ikke at han kun skal vise interesse for meg, men forventer at jeg ikke bare er som luft når barna hans er her. Og alt jeg gjør å ikke gjør er galt.. Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3 Kanskje dere burde ta kontakt med en familie terapeut. Slik at det blir en nøytral 3 part som kan sette ting i perspektiv for dere. Din man trenger å få hjelp til å se ting litt fra din side, og du hans side. Hvis ikke dere får hjelp så har jeg dessverre liten tro på at dette forholde vil vare;( lykke til. Håper ting ordner seg for dere. Klem
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #35 Skrevet 30. desember 2012 Jeg er så glad stemoren til datteren min ikke er sånn. Hun bryr seg virkelig om jenta mi, tar henne med på ting, er interessert i henne. Pappaen har siste ord, men hun er en god støttespiller. Anonym poster: 80ec978931e6457d9db9bd9eca6a9c9c Hvor har jeg skrevet at jeg ikke bryr meg om barna osv? Er jeg en dårlig stemor fordi jeg ikke godtar alt og ikke godtar at faren overkjører meg og driter i meg når han har barna? Det er mannen som har et problem som ikke kan leve son en normal familie å kommunisere ordentlig å ikke behandle meg som hans egen unge ! Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2012 #36 Skrevet 30. desember 2012 Flytte ut og avslutte forholdet? Trist, men jeg tror ikke det blir noe tap for deg... Tiden vill vise, jeg skal fokusere på å få ting klart til baby kommer å fødsel. Så får han gjøre hva han vill! Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3 Høres jo virkelig ut som om du er interessert i å jobbe for å få dette forholdet til å fungere... Not... Du er klar over at du IGJEN er på god vei til å bli alenemor? Hvis han er så drittsekk, hvorfor ble du gravid med ham i det hele tatt? Og du skriver at du SNART er høygravid, dvs at det er over 40 dager igjen til termin. Klarer du virkelig ikke å fokusere på noe som helst annet enn den kommende babyen de neste 6-7 ukene? Anonym poster: c7312419f2499498084a3b8c4fbe14b0 Har jobbet å jobbet å prøvd å prate med han å fungere som en familie i et halvt år! Hvor lenge skal man prøve? Gidder ikke bruke de siste ukene i graviditeten til å krangle! Anonym poster: 2cef1e3b73b22befdd90ffebc7d124e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå