Gå til innhold

Noen med Kindle her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe meg en Kindle, men vet ikke helt hvilken. Funderer på Kindle Paperwhite. Noen med erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får den ikke sendt til Norge enda, så jeg emdte opp med å bestille den vanlige som bare heter Kindle, og er superfornøyd :)

Skrevet

Gjør man ikke? Kjedelig..

 

Hm, det er vel den med knapper på siden? Har sett litt på den og, virker så praktisk! :) Får tenke litt på det da, kan evt be en bekjent av familien som bor i USA sende den til meg. Evt bruke jetcarrier, men blir jo fort dyrt da..

Skrevet

Ja, det er den. Amazon sender den så man får den på 2-3 dager, var ikek så dyrt heller

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt Paperwhite, fikk levert via jetcarrier.com

:) Er strålende fornøyd, både med Kindle-en og jetcarrier! Tror ikke det kostet noe særlig mer å benytte seg av jetcarrier enn å bestille direkte.

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt Paperwhite, fikk levert via jetcarrier.com

:) Er strålende fornøyd, både med Kindle-en og jetcarrier! Tror ikke det kostet noe særlig mer å benytte seg av jetcarrier enn å bestille direkte.

 

Hvor mye betalte du? :) har brukt jetcarrier en gang før og var fornøyd da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...