Nettie+jentungen Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Har lyst til å kjøpe meg en Kindle, men vet ikke helt hvilken. Funderer på Kindle Paperwhite. Noen med erfaringer?
nagini Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Du får den ikke sendt til Norge enda, så jeg emdte opp med å bestille den vanlige som bare heter Kindle, og er superfornøyd
Nettie+jentungen Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2012 Gjør man ikke? Kjedelig.. Hm, det er vel den med knapper på siden? Har sett litt på den og, virker så praktisk! Får tenke litt på det da, kan evt be en bekjent av familien som bor i USA sende den til meg. Evt bruke jetcarrier, men blir jo fort dyrt da..
nagini Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Ja, det er den. Amazon sender den så man får den på 2-3 dager, var ikek så dyrt heller
Helene Harepus Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har akkurat kjøpt Paperwhite, fikk levert via jetcarrier.com Er strålende fornøyd, både med Kindle-en og jetcarrier! Tror ikke det kostet noe særlig mer å benytte seg av jetcarrier enn å bestille direkte.
Nettie+jentungen Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har akkurat kjøpt Paperwhite, fikk levert via jetcarrier.com Er strålende fornøyd, både med Kindle-en og jetcarrier! Tror ikke det kostet noe særlig mer å benytte seg av jetcarrier enn å bestille direkte. Hvor mye betalte du? har brukt jetcarrier en gang før og var fornøyd da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå