Gå til innhold

hvordan har dere det damer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå snart passert 12 uker, får i meg normalt med mat, spyr ikke lenger men er så utrolig slapp og trøtt hele tiden, og ikke minst kvalm! Har lyst å være i aktivitet og fin form!!! Møkk altså!! Er heller ikke motivert til studiestart eller jobbstart etter ferien nå, kunne helst tenkt meg å gått i hi frem til termin!!!

Blæ blæ blæ, skikkelig dårlig dag i dag, måtte bare få det ut!!!

Hvordan har dere det da damer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heldigvis i kjempeform. Skulle aldri trodd jeg var gravid i det hele tatt:) Er ti uker på vei og med tvillinger på åtte måneder er jeg glad formen er på topp:) Håper formen holder seg resten av svangerskapet:)

Skrevet

Så herlig:) håper formen snur snart her. De andre har formen blitt bra og energien kommet snikende tilbake i uke 10.

Skrevet

*med de andre har formen blitt bra

Skrevet

12+5.

Utrolig glad i hjertet, stormende forelsket i mannen og babyen vi så på ultralyd på torsdag.

Men bekkenet gjør hverdagen vanskelig, og har vært forkjølet siden starten av desember som ikke gir seg, gir bare enorm hodepine, og er fortsatt like trøtt og sliten som jeg har vært hele tiden :(

Skrevet

Først og fremst LYKKELIG og glad i familien, men ofte trøtt og slækk, hodepine innimellom, lettrørt, småkvalm/småspiser ofte, har stikkinger nederst i magen, har allerede synlig kul på magen, stolt, spent på framtiden/om alt går bra/ om man rekker alt....tankestress!!! Hard i magen.... Sover i korte økter, går ofte på do (bimmelimm)...... Her ble det litt av hvert :D

Skrevet

Jeg er lei. Høres veldig utakknemlig ut, men etter 3 uker med kvalme dag og natt og ligger i seng forde du er konstant sliten at på:( skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i ca 3 uker til. Må si jeg misunner alle som ikke er kvalme og kaster opp. Vil ha et fint svangerskap. Ønsker meg veldig noen kvalmefri dager!!! Uff. Mye klaging , men jeg blir så sliten av dette:(

Skrevet

Uff, jeg husker med grøss og gru de første 12-13 ukene... Men HERREFRED så deilig når det gav seg! Når energien plutselig var på topp, ingen kvalme, fargene rundt meg ble sterke og klare - og utrolig vakre!! Ahh, for en herrrrlig tid det var... :) Nå har jeg bare 5 uker igjen, så det meste er tungt og ekkelt, bekkenet er grusomt, lungene har liten plass, og man er generelt lei. Men så deilig å kjenne lillegutt ligge å vri seg inni her, hikke et par-tre ganger for dagen, og gleder meg masse til han kommer ut.

Alt i alt - jeg har det VELDIG bra! Men som nordmenn flest, så må jeg jo klage på de tingene jeg har å klage på... ;)

Skrevet

Ikke så bra i grunn! Jeg har ganske store bekkenproblemer etter forrige fødsel. Men vi har bestemt oss for å bare kjøre på nå, for å bli ferdig m barn, og slik at jeg forhåpentligvis kan bli bra etterpå. (Det blir 3 svangerskap på 4 år).

Men akkurat nå angrer jeg nesten litt, er så kvalm og slapp og vond i bekkenet. Og fremtidsutsiktene for min fysiske form i 2013 er dårlige!!! Og sikkert ganske mange år etter det. Føler liksom jeg har hatt min del av smerte på en stund. Men nå har jeg bare masse i vente. Er veldig redd for å bli helt handikapet også! Kjenner jeg ikke klarer å glede meg skikkelig over dette svangerskapet, og det synes jeg er kipt! Har nettopp hatt omgangssyken i tillegg og det hjelper ikke akkurat på ;)

Men vi vil ha 3 barn, og dette er noe jeg har valgt selv :) Pleier å holde motet oppe, men den omgangssyken tok nesten livslysten fra meg. Regner med motet kommer litt tilbake i morgen :) Men siden du spurte om hvordan vi har det, så fikk du et ærlig svar ;)

Skrevet

14+6 og er i fin form, vært det hele tiden hittil, og håper det fortsetter slik :-) Dette er min første, så har ingen barn jeg må ta meg av, men har 3 hester i egen stall som jeg må stelle og ordne hos 3 ganger daglig. Det blir nesten som å ha barn :P så er glad jeg har holdt meg frisk foreløpig :-) håper formen er fin som sagt videre i svangerskapet, men hvis jeg må få noen plager, så håper jeg det kommer sent. Så sent at jeg kan sende hestene på sommerbeite først :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...