men men Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Noen som har gode tips? Vil ha 4 hjul, og veldig gjerne storebror på 2 år vendt mot meg. Lang nok i ryggen til at han kan bruke den en stund til (normal lang gutt) og full liggestilling.. Helst også uten at den koster det hvite ut av øyet...
jaaada Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Vi har easywalker og er kjempe fornøyde! Eneste uleme er at sportsdelen er vendt fra deg men slik er de fleste doble desverre. Emmaljunga monkey er ikke vet jeg men den er ny modell og fåes kun kjøpt ny, brukte vogner selges rimelige. Ew er lett å trille, god plass under og med lange seter. Vår treåring har fremdeles god plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå