Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Denne juleferien er i ferd med å ta livet av meg! Jeg er drittlei av sure unger som krangler, og har sure miner hele j*vla dagen. Aldri er de fornøyd. Mannen er også sur og jeg er sur og alle er i det hele tatt sure! I tillegg har jeg ryggvondt og hodepine og pga det er jeg konstant sliten, er uten energi og føler meg helt utmattet. Mannens lunte er også ganske kort om dagen så det blir mye kjefting på de sure ungene. Vi prøver å aktivisere dem med å være ute, bygge Lego, se film osv men de krangler uansett. Innimellom er de selvsagt venner men det er mest krangling. Gleder meg til skole og barnehage åpner igjen! Er det flere som meg der ute eller er alle sååå lykkelige over disse fridagene og elsker og gå oppå hverandre hele tiden? Anonym poster: e39c22b4c0c90bce944b1ffb589f1123
humlesurr Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Høres ut som dere lider av feriesyka. Må de være sammen hele tiden da? La de leke på hver sitt rom, besøke kompis alene, dere tar med dere ett av barna noen timer. Få dere litt egentid iløpet av feriedagene også så får dere litt pause. Endret 29. desember 2012 av humlesurr
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Ikke koselig når det blir slik. Blir fort krangling om man tråkker oppå hverandre flere dager. Her har det gått overraskende greit. Ungen har vert opptatt med nye leker. Vert endel på besøk, og har virkelig kost oss. Etter jeg har begynt å trent merker jeg dessuten at humøret mitt har blitt mye mer stabilt. Ordn opp med mannen. Ta deg en tur til en venninne. (fin på vin) Bli enige om å kose dere de siste dagene av året. Blide foreldre gir fornøyde barn. Lykke til Anonym poster: a1fcb2dcfa907d50ba93ab29786cf6a4
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Feriesyken... Visste det var et navn på det! Alle barnas venner er bortreist. Vi har tenkt på det må du tro! Eldstemann skal få sove hos besteforeldrene i natt. Et av problemene er at mannen min ble sur da jeg sa at et av barna (vi har tre) kan overnatte borte for "vi bør jo klare å takle ungene våre selv". Jeg synes jo at når vi er på felgen som nå bør vi ta imot hjelp. Vi har også hatt mye sykdom de siste ukene så det er jo ikke rart at denne juleferien er et lite mareritt. Anonym poster: e39c22b4c0c90bce944b1ffb589f1123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå