Gå til innhold

Hvor lenge har dere juletreet oppe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har mannen fått det gjennom hvert år at det skal ned 1 nyttårsdag, men jeg vil ha det oppe lenger. Det skal jeg trumfe gjennom i år!!!

 

Anonym poster: 15609a9a2f08d95c06e14a30fbf3fb76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke vanlig å ha det stående til 13dag jul? Jeg tenker å ta det ned helgen etter nyttårsaften, altså 4-6 januar :)

 

Anonym poster: adc514a1f3d892340b9398dae326ef35

Skrevet

Står gjerne til 3. Eller 4. jan.

Men jeg vil helst kaste det ut 1. nyttårsdag. Da er jeg drittlei jula:-)

Skrevet

Vanligvis er det oppe til litt utpå nyåret, har ingen fast dag. Men i år vil jeg ha det ut så fort som mulig. Har termin den 15 og vil ha det ut før lillegutten kommer. Og tror gynekologen vil sette igang fødslen rett over nytt år. Han hinter stadig vekk om det og jeg protesterer ikke på det ;p Skal høre ved neste sjekk.

Skrevet

Så fort som mulig. Etter nyttår er det januar og hele julen er jo forbi. Hvorfor skal man julepynt og tre framme da? Er desember som er julemåneden.

 

Anonym poster: 7778fdac59d1c870dc0f7c79888dacb0

Skrevet

Vanligvis får julepynten være til etter nyttår. Men jeg pakket bort tre og pynt i natt. Leilighet vi bor i nå er så liten og rar så det ble bare rot og treet stod i veien så tok det bort så barna fikk lekeplass igjen.

 

Anonym poster: a9efcc49802e028778b5fb7ff0d9a85a

Skrevet

Det kastet jeg ut i går, eller var det i forgårs. Nå takler jeg ikke mer julepynt. Resten skal bort i dag. Jeg prøver å holde til nyttår, men jeg vil ikke gå inn i det nye året som gal.

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Til vi blir lei av det. Varierer mellom en uke eller to etter nyttårsaften.

Skrevet

Her står det gjerne til 20.dagen, om det ikke begynner å drysse.

Skrevet

Lar der stå til neste helg. Jeg er også mentalt ferdig med julen men syns treet er vakkert der det står og lyser i stuen.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Pleier å stå fra kvelden 23 desember til formidag/efta/kveld 1 jan, da er vi lei.. I år har vi ikke juletre..

Skrevet

1-2 januar, da er det gift å få jula ut.

 

Anonym poster: 5633cbfd41cf7a7b24f6ce62165f11b4

Skrevet

1. eller 2. januar alt etter når jeg får samboeren ut av huset lenge nok :P

Da tar jeg bort hele jula for da er jeg lei av å vaske rundt nisser og løfte alt julepynten når jeg tørker støv :)

Skrevet

1 januar skal alt julepynt vekk.. då er jula over og en har begynt et nytt år :I)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Julepynten står til jula er over, sånn ca, det vil hos oss si en gang mellom 13. og 20. dag jul, altså mellom 7. og 13. januar. Men hos oss kommer ikke jula inn før aller tidligst på kvelden lille julaften heller, da.

 

Jeg vil ha jul i jula og ikke lenge før jul. ;-)

Gjest Julia1984
Skrevet

1 januar, så fort frokosten er spist pakker jeg all julepynt bort!!!

Skrevet

1.januar ryddes jula ut. Da skal vi ha hverdag, og forberede barnebursdag som er den 5.januar. Greit å være ferdig med jul for oss, og så tror jeg det er fint for gutten med et skille av hverdager mellom festelighetene.

Gjest Antarctica
Skrevet

Her står det normalt til 6.januar (trettende dag jul), noen ganger en uke til (tjuendedagen). Tjuendag-Knut, jager jula ut! Slik er det!

Gjest Antarctica
Skrevet

Så fort som mulig. Etter nyttår er det januar og hele julen er jo forbi. Hvorfor skal man julepynt og tre framme da? Er desember som er julemåneden.

 

Anonym poster: 7778fdac59d1c870dc0f7c79888dacb0

 

Nei, det er det da ikke!

Men det er i desember man handler inn og forbereder jul. Det er noe ganske annet. Selve helligdagene, den deilige romjula, det er NÅ! Hurra!

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Til en gang mellom 13. og 20. dag jul.

Skrevet

Ideelt til 13. Juledag, då er jula over. Men kan hende vi innfører 20. Juledag viss lysta til å rydde bort ikkje er der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...