Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Er muligens litt royal av meg og har lyst og lese denne boken! Anonym poster: 8c8f5c8625247745cd18e2dd93c373bd
Modesty Blaise. Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Nei. Og jeg kjenner at jeg har mer lyst til å lese bruksanvisningen på snøfreseren vår på ungarsk, enn jeg har lyst til å lese den boken... Men det var kanskje ikke akkurat det du lurte på ?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Det er sikkert gode historier i den boken og. Kunne vel ha lest den om jeg hadde tid og ingen andre bøker å lese. Men det er ikke den boka jeg løper for å lese først. Hadde Sonja dødd så skulle sikkert alle lese den boka. Anonym poster: a704e776c0f79b1179a583fd63e4d27b
Gjest ronja røverdatter Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Har ikke leste den, men det kan godt hende jeg kommer til å lese den. Jeg tror at Sonja har hatt en mye tøffere jobb enn mange av oss har tenkt over, så det kan det være interessant og kanskje lærerikt å lese om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå