Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #1 Skrevet 29. desember 2012 Samboeren min er flott på mange måter, men han skjønner ikke at av og til trenger også jeg å få sove ut. Er bestandig jeg som må stå opp med ungen. Han sier han skal gjøre det, men hvem er det som til slutt må det? Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger han har stått opp set siste året. Men er sikkert hormonene mine som løper løpsk her, gravid, ekstra trøtt og sliten men det er visst ingen unnskyldning til at jeg skal få sove ut en dag. Anonym poster: c629522d190abd4f94f4c5dd9b01ebc0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #2 Skrevet 29. desember 2012 Jeg sto opp med ungen HVER dag det første året. Ikke finn deg i det sånn som jeg gjorde. Da var det også nok for min del. Mannen står nå opp hver søndag og jeg hver lørdag. Ellers i uken skal alle på jobb, skole osv. Anonym poster: e3c91f39096b617c540860e31e916318
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #3 Skrevet 29. desember 2012 Jeg forstår ikke at noen finner seg i slikt. Det er da like mye han barn, er det ikke? Det er heller ikke slik at han hjelper deg om han står opp med barna. Da tar han del i oppgavene som er ved å ha barn. Be han om å skjerpe seg og still spørsmål ved om hans søvn er mer verdt enn din? Anonym poster: cb0a2b8d781551ddaf296792f9548c74
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #4 Skrevet 29. desember 2012 Jeg sliter med det samme som deg, manne står aldri opp, skifter aldri bleie eller kler på. eneste han gjør er og leke 10 min hver dag og det er det. Hvis jeg tar det opp er det unnskyldninger og at neste gang skal han gjøre det. men skjer aldri.. Hva skal man gjøre da?? ikke finne seg i det? det er jo barnet det går utover om en som ikke vil må gjøre det og er stressa og sur. da tar jeg det heller selv.. Sakl man gi opp og forlate ekteskapet da av EN negativ ting. men som er så stor at man blir dritt lei og føler man hadde hatt det lettere alene.. Anonym poster: 40a186590e4f3f69e4c7d70c8fa70380
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2012 #5 Skrevet 29. desember 2012 Jeg og min samboer har ikke fått barn enda, men han påstår at han har enerett på å sove urørt hele nettene.. Gleder meg ikke til baby kommer om 7 uker.. Anonym poster: 1f01b5104dbc6e9c97cc259cdccd38b1
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2012 #6 Skrevet 29. desember 2012 Finn deg et annet rom å sove på, der du ikke hører barnet, og sett barnesenga inn til ham de dagene det er "hans" tur. Noen menn må dunkes i siden, sparkes i leggen og snakkes høyt til før de våkner og endelig står opp med barnet, men da er jo mora allerede våken... Tap-tap situasjon for henne, i alle fall!
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2012 #7 Skrevet 29. desember 2012 Jeg og min samboer har ikke fått barn enda, men han påstår at han har enerett på å sove urørt hele nettene.. Gleder meg ikke til baby kommer om 7 uker.. Anonym poster: 1f01b5104dbc6e9c97cc259cdccd38b1 Eh, jada. Men da har du enerett på middagslurene, og på å slippe å bytte bleier. Du kan jo si du fyller maten inn, han får ta seg av å få den ut i andre enden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå